Skip to main content

Ik heb een serie van 5 dagelijkse afleveringen opgenomen van 6 t/m 10 juli.

Van de laatste afleveringen echter is de opname naar het einde toe ineens afgebroken. Zodoende hebben we het slot gemist.

Wat gaat er verkeerd?

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi @contrabas,

Dat meen je niet. 😞 Dat is wel erg balen. Te vroeg afgekapt dus. Hoe dat heeft kunnen gebeuren is een beetje gissen. Ik kan in ieder geval zeggen dat de opname niet te herstellen is of te verlengen is, hoe graag ik dat ook wil. Dus hopelijk kan je of heb je het einde al elders kunnen zien. 


Maar het is wel van belang dat deze storing een volgende keer niet opnieuw voorkomt. Dus een oplossing is wel handig. Overigens is dit topic ook door een ander beschreven (het betreft een opname van A Confession, laatste aflevering), waar wel een oplossing wordt geboden om de aflevering tot het einde toe te kunnen zien.


Je bedoelt dit topic begrijp ik. Hieruit begrijp ik dat opname niet goed is gegaan omdat op het laatste moment de programmering is gewijzigd. Te laat om de opname ook nog goed te kunnen opnemen. De geboden oplossing was om het terug te kijken via NPO, alleen daar is het nu te laat voor of je moet betalen voor NPO start. Meer kan ik er helaas niet van maken hoe graag ik ook wil. 


Sorry Bart, maar dit topic is precies dezelfde ervaring. Dus ook bij mij de laatste lang aflevering na 1.10 uur afgebroken. Ik heb hem dus uitgekeken met de link in dit topic. 

 


Ja dat begrijp ik. De opname is voor iedereen op hetzelfde punt afgebroken omdat de programmering is veranderd op het laatste moment. 

Wel fijn dat je het einde nog hebt kunnen zien. 

Mocht je nog weer vragen krijgen, dan hoor ik dat graag.