Skip to main content

Wij waren een opname van 'Madame Blanc Misteries' (BBC First) aan het kijken en even voor het eind bleef hij hangen (teller liep ook niet meer door).

In eerste instantie kon,  na reset van de SetTopBox wel gewoon tv worden gekeken maar de opname ging 'm weer op.

Na volgende reset: wel menu's, gids e.d. maar geen inhoud van zowel tv als opnames.

Bij 2eSetTopBox geprobeerd: kon gewoon kijken, ook (andere) opnames. Bij afspelen van de betreffende opname ook daar hetzelfde probleem. 

2x SetTopBox opgeblazen door een opname? Kunnen ook daarin virussen zitten?

Mogelijk is de opname gecorrumpeerd. Welke was je aan het kijken de eerste of die van  gisteren? Ik heb ze allebei namelijk nog niet gezien. Dus wilde ik eens even checken


Die van gisteren, nummer 2.


Okee. Heb ik daarstraks even het laatste stukje van laten lopen. Lijkt het hier wel te doen. 

Aflevering wordt komende week nog paar keer herhaald 😉


Het gaat er niet om dat ik het niet kan afkijken, maar dat allebei de SetTopBoxen het niet meer doen!


Nadat hij ruim 2 uur heeft uitgestaan doet die in de huiskamer het weer.

Boven kan ik nog niet uitproberen want moeders slaapt al. Maar ik heb goede hoop dat die het ook weer zal doen.

Ik begrijp er alleen geen laars van.

*OPGELOST*


Ik begreep uit je woorden dat alleen die opname het niet deed.

En dat de boxen het niet deden:

Er was vanavond een storing op het tv platform. 

 


Ah! Die had ik nodig! Bedankt!

Ik had er wel naar gekeken en volgens mij ook deze gezien maar met een datum van eerder dit jaar.

Bedankt voor je zorg.