Skip to main content

Ik merk hetzelfde. Een zelfgemaakte opname loopt bij het terugkijken vast. Beeld bevriest of wordt zwart. Signaal van afstandsbediening niet zichtbaar op ontvangen. Diverse keren stroom onderbroken op ontvanger. Ook modem gereset.
is pas kort. Eerder geen last van. 
is er recent iets veranderd door een update of zo ?

hoor graag

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor vraag aangemaakt

@Hans2903 Welkom op het forum. 

Wat balen dat het niet goed lukt om opnames terug te kijken. 

Er is inderdaad in december een update van de tv ontvanger geweest. Daarbij ga ik er vanuit dat je gebruik maakt van TV+

Ervaar je dit probleem bij alle opnames? En krijg je als dit gebeurt ook een melding op de tv?

 


TV+ inderdaad

ja, bij alle opnames.

nee, geen melding  of zwart of Freese 

 


@Hans2903 En hoe is de tv ontvanger aangesloten? 

Is dit met de meegeleverde HDMI kabel op de tv? 

En direct met een kabel op het modem of zit hier nog iets tussen? Bijvoorbeeld een switch of aan draadloze verbinding set? 


Ja, de meegeleverde HDMI kabel. 
ja, direct op het modem. 


Dit ervaren wij ook. Is er een oplossing? We gebruiken vaak ‘terugkijken’ en dat loopt steeds vast. Ook bij het kijken van een opname gebeurt dit.


Hier hetzelfde probleem. Steeds vaker vastlopers bij terugkijken of het kijken van een opname.


Zelfde probleem met met vastlopen bij terugkijken van een gepauzeerde uitzending of een opname.

De ontvanger is met UTP kabel op het modem aangesloten.


Bij mij hetzelfde probleem elke keer als ik opgenomen programma's terug kijk zwart beeld en ook bij gewoon programma's terug kijken misschien moet ik wel overstappen naar ziggo of kpn komt met een oplossing. 

Ook mijn mobiele telefoon kan niet meer op wifi thuis 


@Christian72 Je kunt hier het beste een eigen topic voor aanmaken. Dan kunnen we het individueel analsyeren