Skip to main content

Het programma Opgelicht?! op NPO1 wil ik graag zien en heb ik daarom als serieopname ingepland. Vandaag is de opname niet gelukt omdat het programma niet uitgezonden zou zijn. Dat klopt echter niet want in programma terugkijken is te zien dat het wel is uitgezonden (screenshot). Omdat Opgelicht?! niet terug te kijken is kan ik nu alleen het eerste deel zien vanuit het einde van het voorgaande programma (Hello goodbye)

 

Kan KPN dit nakijken en de opname beschikbaar maken?

 

Helaas lijkt de opname helemaal niet gelukt inderdaad. Want via Terugkijken wordt ook de opnameserver gebruikt. Een eenmaal uitgezonden programma zal niet meer alsnog in de opnameserver gezet kunnen worden.

In dit soort gevallen is er een uitwijk. Namelijk NPOstart. Ik gebruik dan altijd de app in mijn TV en in de slaapkamer in de smartphone via Chromecast.

Dit is de link naar de uitzending van Opgelicht van 29-12-2020.

https://www.npostart.nl/opgelicht/29-12-2020/AT_2144825


Bedankt voor je reactie. Bij de NPO kon ik het inderdaad terugkijken. 

Nu zijn de afleveringen van "Mr Frank Visser wordt u al geholpen" op sbs6 al twee dagen achter mislukt. In dit geval kan ik ze wel terugkijken via de gids, maar dan moet dat binnen een week en ik kan niet vooruit spoelen.

Opnemen in de cloud van KPN valt mij tegen op deze manier. Ik heb dan liever voor 5 euro per maand extra dvbc erbij, dan gebruik ik een eigen recorder om op te nemen.  


Al eens een Frisse start gedaan? (Instellingen → Systeem)


Hoi @Jan345, wat hier ook nog kan helpen is de hele serie te verwijderen en opnieuw in te stellen als serieopname. Soms lijkt daar namelijk iets fout te gaan.
De Frisse start die Peter hierboven noemt wil ook vaak nog een heel eind helpen.


Heb hier opname ingepland voor Mr. Frank Visser. Ik ben benieuwd vanavond.


Het is opgenomen. (en weer gewist. Heb helemaal geen behoefte aan ruzies. Zeker niet in deze tijd.)


Alle opnames van de mr visser serieopname op sbs6 hd zijn mislukt vanaf 12 januari. 

Vanaf 18 januari ook een serieopname ingesteld op sbs6 hd glas. Daarvan werd alleen de eerste aflevering opgenomen. 

Heb nu de serieopname gewist en stel serieopname in op sbs6 hd glas. Hopelijk werkt het dan wel. 


Zijn de opnamen wel te zien via laptop (tv.kpn.com/opgeslagen) danwel de app op je smartphone of tablet (KPN ITV app)?