Skip to main content
Beantwoord

opname niet gelukt vanwege onterechte melding dat programma niet uitgezonden zou zijn

  • December 29, 2020
  • 8 reacties
  • 206 keer bekeken

Het programma Opgelicht?! op NPO1 wil ik graag zien en heb ik daarom als serieopname ingepland. Vandaag is de opname niet gelukt omdat het programma niet uitgezonden zou zijn. Dat klopt echter niet want in programma terugkijken is te zien dat het wel is uitgezonden (screenshot). Omdat Opgelicht?! niet terug te kijken is kan ik nu alleen het eerste deel zien vanuit het einde van het voorgaande programma (Hello goodbye)

 

Kan KPN dit nakijken en de opname beschikbaar maken?

 

Beste antwoord door PeterG

Helaas lijkt de opname helemaal niet gelukt inderdaad. Want via Terugkijken wordt ook de opnameserver gebruikt. Een eenmaal uitgezonden programma zal niet meer alsnog in de opnameserver gezet kunnen worden.

In dit soort gevallen is er een uitwijk. Namelijk NPOstart. Ik gebruik dan altijd de app in mijn TV en in de slaapkamer in de smartphone via Chromecast.

Dit is de link naar de uitzending van Opgelicht van 29-12-2020.

https://www.npostart.nl/opgelicht/29-12-2020/AT_2144825

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • December 30, 2020

Helaas lijkt de opname helemaal niet gelukt inderdaad. Want via Terugkijken wordt ook de opnameserver gebruikt. Een eenmaal uitgezonden programma zal niet meer alsnog in de opnameserver gezet kunnen worden.

In dit soort gevallen is er een uitwijk. Namelijk NPOstart. Ik gebruik dan altijd de app in mijn TV en in de slaapkamer in de smartphone via Chromecast.

Dit is de link naar de uitzending van Opgelicht van 29-12-2020.

https://www.npostart.nl/opgelicht/29-12-2020/AT_2144825


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 13, 2021

Bedankt voor je reactie. Bij de NPO kon ik het inderdaad terugkijken. 

Nu zijn de afleveringen van "Mr Frank Visser wordt u al geholpen" op sbs6 al twee dagen achter mislukt. In dit geval kan ik ze wel terugkijken via de gids, maar dan moet dat binnen een week en ik kan niet vooruit spoelen.

Opnemen in de cloud van KPN valt mij tegen op deze manier. Ik heb dan liever voor 5 euro per maand extra dvbc erbij, dan gebruik ik een eigen recorder om op te nemen.  


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 13, 2021

Al eens een Frisse start gedaan? (Instellingen → Systeem)


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Jan345, wat hier ook nog kan helpen is de hele serie te verwijderen en opnieuw in te stellen als serieopname. Soms lijkt daar namelijk iets fout te gaan.
De Frisse start die Peter hierboven noemt wil ook vaak nog een heel eind helpen.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 14, 2021

Heb hier opname ingepland voor Mr. Frank Visser. Ik ben benieuwd vanavond.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 15, 2021

Het is opgenomen. (en weer gewist. Heb helemaal geen behoefte aan ruzies. Zeker niet in deze tijd.)


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2021

Alle opnames van de mr visser serieopname op sbs6 hd zijn mislukt vanaf 12 januari. 

Vanaf 18 januari ook een serieopname ingesteld op sbs6 hd glas. Daarvan werd alleen de eerste aflevering opgenomen. 

Heb nu de serieopname gewist en stel serieopname in op sbs6 hd glas. Hopelijk werkt het dan wel. 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 21, 2021

Zijn de opnamen wel te zien via laptop (tv.kpn.com/opgeslagen) danwel de app op je smartphone of tablet (KPN ITV app)?