Skip to main content
Beantwoord

Opname pakket toevoegen

  • January 3, 2020
  • 7 reacties
  • 256 keer bekeken

deltapeet
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Per ongeluk is mijn opname pakket verwijdert. In mijn kpn heb ik het opnieuw aangevinkt dus het pakket staat weer aan, maar zelfs na een reset komt het niet terug in het menu.

Beste antwoord door Susan_

@deltapeet bedankt! Ik zie inderdaad het opnemen pakket er niet tussen staan. Je kon dit zelf niet weer aanzetten omdat het standaard in je pakket zit. Dus goed dat je met ons contact hebt opgenomen hierover! Ik heb nu net het opnemen pakket weer toegevoegd. Later vandaag zou je er weer gebruik van moeten kunnen maken. 

Laat je het even weten wanneer je deze optie weer hebt? :blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 3, 2020

De verwerking kost wel wat tijd. Eerst het verwijderen en daarna weer opstarten. Reken er maar op dat je de opnames kwijt bent.


deltapeet
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 3, 2020

Thanks dan wacht ik nog af.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 5, 2020

Goedemiddag @deltapeet, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het verwijderen en opnieuw aanzetten van het opnemen pakket kan inderdaad even wat tijd kosten. Heb je hierna de tv-ontvanger al een keer opnieuw opgestart, zoals hierboven ook aangeraden? En wat zie je inmiddels in de MijnKPN omgeving?

Mocht het opnemen pakket nog niet zijn toegevoegd, dan kijk ik het graag voor je na. Wil je in dat geval je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.


deltapeet
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 5, 2020

Hoi Susan.

Ik heb de tv ontvanger opnieuw opgestart maar  in het menu staat OPNAME er nog niet bij. Ik heb mijn profiel aangepast zoals je vraagt.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 6, 2020

@deltapeet bedankt! Ik zie inderdaad het opnemen pakket er niet tussen staan. Je kon dit zelf niet weer aanzetten omdat het standaard in je pakket zit. Dus goed dat je met ons contact hebt opgenomen hierover! Ik heb nu net het opnemen pakket weer toegevoegd. Later vandaag zou je er weer gebruik van moeten kunnen maken. 

Laat je het even weten wanneer je deze optie weer hebt? :blush:


deltapeet
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 6, 2020

Ik krijg zojuist een mail. SUPER hartelijk dank !!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 6, 2020

@deltapeet, dat is snel. Fijn! Veel plezier ermee :wink: