Skip to main content

Na de update hebben wij problemen met ons opname pakket, 

Als we iets opzetten en niet meteen afkijken, even later wel af willen kijken begint het programma helemaal weer van voor af aan.. 

Voor de update was dit niet het geval, toen ging het programma gewoon verder waar we gebleven waren.

Word dit nog opgelost? Anders kan ik beter standaard tv gaan nemen 🙄🙄

Hi @X_corina_, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Als je een opgenomen programma later verder wilt kijken, dan is het inderdaad erg vervelend als hij weer van voor af aan begint. Ik wil graag uitzoeken hoe we dit kunnen oplossen. Zou je de tv-ontvanger kunnen resetten? Als je op de link klikt, dan staat onder het kopje ‘2. Reset de tv-ontvanger’ uitgelegd hoe je dit kunt doen. Laat je weten of dit het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!


Bedankt @Ron ! 

Hij doet het weer! 

Ik had wel de kastjes zelf met de knop opnieuw opgestart en de stekker eruit etc, maar niet herstarten via het menu.. als ik dat had geweten 😊

 

Bedankt! 


Dank je wel voor de update. Goed om te horen dat de reset het probleem heeft verholpen. :relaxed: Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!


Reageer