Skip to main content

ik wil de opgenomen kwalificatie van de GP Oostenrijk terugkijken op de laptop, maar krijg de melding:

Dit programma kan je niet terugkijken

 

Hoe kan dat ?

 

Blijkt dat ik moet wachten totdat de opname helemaal klaar is…

 

@Manfred1969 

Heb je de deze opgenomen van RTL Duitsland? Dan is dit inderdaad niet terug te kijken, dit heeft met de uitzendrechten te maken. Duitsland geeft dit niet vrij om het te kijken met de ITV app. Deze opname is alleen terug te zien met de TV ontvanger.


Nee. Via Ziggo. Maar ik ben er inmiddels achter dat de opname pas gekeken kan worden, wanneer de opname volledig is afgerond.

Ik wou kijken terwijl het opnemen nog liep.


Klopt. Via de decoder kun je al gaan kijken als opnamen nog lopen. Via de app of website kan je opnamen alleen kijken als ze helemaal afgerond zijn. Ongeacht de zender.


@Manfred1969 je kunt het ook gewoon terugkijken via de gids, dan is opnemen niet eens nodig:

en dat kan ook tijdens de uitzending. Door hem gewoon terug te spoelen met het balkje onderaan waar je het balletje ziet, die schuif je dan naar links. En dan kun je het ook terugkijken.


De decoder staat thuis. Ik ben op vakantie. Dus heb allen mijn telefoon en de laptop tot mijn beschikking.

 

Maar bedankt voor jullie reacties.


De decoder staat thuis. Ik ben op vakantie. Dus heb allen mijn telefoon en de laptop tot mijn beschikking.

 

Maar bedankt voor jullie reacties.

@Manfred1969 Deze afbeelding is van ITV online op de pc:

Op de app zit ook begin gemist:

Dit is allemaal mogelijk met je app (laptop, mobiel)


Reageer