Skip to main content

het terugkijken van een opname werkt niet meer via KPN Ontvanger.

Kan de opname selecteren en starten, maar krijg alleen een zwart scherm.

Ik heb een abonnement met een opname pakket.

Iemand enig idee?

Beste @DSnijders62,

heb je een harde reset eens geprobeerd:

Als de reset is uitgevoerd, daarna nog eens kijken of de opnames daarna wel goed werken, de opnames raak je niet kwijt. Want die worden opgeslagen op de server van KPN. 


Hey @DSnijders62, welkom op het KPN forum. Zo te zien was Dennis hier al erg snel met het aanbieden van hulp, klasse! 

Helaas hebben we daarna geen reactie meer van je gehad. Ik ga er vanuit dat het probleem is verholpen. Dat is fijn. Mocht dat niet zo zijn, laat het ons dan gerust weten. We helpen je graag :) 


Beste @DSnijders62 

We hebben niks meer van je vernomen, ik ga er dan vanuit dat het is opgelost. Mocht dat niet het geval zijn, laat het ons dan even weten. Dan kunnen we je verder helpen. 


😂 @Nadia onze berichten kruiste elkaar. 😁


Great minds think alike, @Dennis Schreve ;)


Dank voor het meedenken.

Heb het probleem gevonden: ik heb een configuratie met een tweede ASUS router achter de experiabox. TV ontvanger aangesloten op de ASUS router. TV kijken werkt dan nog steeds prima, echter opname terugkijken niet meer. Ik heb de TV ontvanger nu weer aangesloten op de experiabox, en nu lukt het wel.


Dank voor het meedenken.

Heb het probleem gevonden: ik heb een configuratie met een tweede ASUS router achter de experiabox. TV ontvanger aangesloten op de ASUS router. TV kijken werkt dan nog steeds prima, echter opname terugkijken niet meer. Ik heb de TV ontvanger nu weer aangesloten op de experiabox, en nu lukt het wel.

Dank voor je bericht, @DSnijders62. Dat verklaart een hoop. Je moet inderdaad wel de tv-ontvanger op de Experiabox aansluiten, anders functioneert het niet volledig. Of de juiste instellingen op de router invoeren.

Waarvoor had / heb je de Asus router in gebruik? Je zou ook → de juiste switch kunnen aansluiten. Dan werkt het wel :)

Of wil je graag je WiFi optimaliseren? Dan raad ik je aan een accespoint / versterker te gebruiken. 

Tevens kun je sinds kort een eigen router gebruiken op ons netwerk: Vrije router keuze bij KPN


Reageer