Skip to main content

Ben net overgestapt van Ziggo naar KPN. Is hier inmiddels al een oplossing voor. Kom een kwartier te laat thuis voor een voetbalwedstrijd en wil dan vanaf het begin kijken en niet gelijk live. Begrijp ik dat dat bij KPN niet kan ? En kan je opnamen ook vertraagd terugkijken bijvoorbeeld bij een bijzonder spelmoment.  Kan bij Ziggo namelijk ook. Ik hoor graag. Wie weet het antwoord ?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Welkom @DJVE! Bedankt voor jouw bericht!

Wil jij de wedstrijd vanaf het begin kijken via de TV ontvanger of de KPN iTV app? En als je het via de KPN iTV app doet, van welk apparaat maak je dan gebruik? 

  • Als je gebruik maakt van een iPhone/ iPad / iOS, dan kun je via de KPN iTV app wel vanaf het begin kijken, tijdens een live programma, bij Android kan dat (nog) niet via de knop “Vanaf begin kijken” maar wel:  
     

    Je start de uitzending live en schuift vervolgens de tijdbalk terug naar het begin.

     

  • Via de TV ontvanger kan het sowieso: ga dan via de Gids naar de betreffende zender en druk dan op de groene toets (door het op deze manier te doen, zie je niet per ongeluk alsnog de score). 

En kan je opnamen ook vertraagd terugkijken bijvoorbeeld bij een bijzonder spelmoment.  Kan bij Ziggo namelijk ook. Ik hoor graag. Wie weet het antwoord ?

Willen wij in de toekomst zeker mogelijk gaan maken! 

*Admin: toevoeging terugkijken via de KPN iTV app
*Admin II: functionaliteit terugspoelen toegevoegd


@DJVE

Een OPNAME kan je via tablet, telefoon, laptop of app in tv pas kijken als deze klaar is.

Via de DECODER kan je een OPNAME al kijken als deze nog gemaakt wordt.

Maar een voetbalwedstrijd zet je toch gewoon live aan? Evt. doelpunten in dat eerste kwartier zie je in de rust, tijdens de analyse, wel. Ik zou niet een kwartier achter willen liggen als de wedstrijd gewoon bezig is.


  • Als je gebruik maakt van een iPhone/ iPad / iOS, dan kun je via de KPN iTV app wel vanaf het begin kijken, tijdens een live programma, bij Android kan dat (nog) niet.

Ik kan anders via de iTV app op mijn Android een uitzending gewoon vanaf het begin bekijken als deze nog live uitgezonden wordt.

Je start de uitzending live en schuift vervolgens de tijdbalk terug naar het begin.


Dat klopt, @wjb . Zo doe ik het ook.

Maar ik denk dat TS de tussenstand ook nog niet wil(de) weten. 

Maar ik blijf met sport bij mijn bovenvermelde standpunt. Als het nog live is kijk je live.


Dat klopt, @wjb . Zo doe ik het ook.

Maar ik denk dat TS de tussenstand ook nog niet wil(de) weten. 

Welke tussenstand?

Ik reageerde overigens op de opmerking van @Shyrin_ aangezien die mijns inziens niet correct is.

 

Maar ik blijf met sport bij mijn bovenvermelde standpunt. Als het nog live is kijk je live.

Waarom? Is jouw woning dan zo gehorig dat je het gejuich of gehuil van de buren hoort?


wjb schrijft:
Waarom? Is jouw woning dan zo gehorig dat je het gejuich of gehuil van de buren hoort?

Nee hoor. Maar met live uitgezonden sport, ongeacht de sport, vind ik het gewoon niet leuk om bv een kwartier in het verleden te liggen. En als bij voetbal of Formule 1 mijn moeder dan ook nog eens een (tekst)bericht stuurt…

We kijken dan “samen op afstand”:grinning: . En beiden live.


Ja, correct @wjb terugspoelen is ook optie, ik zal dat toevoegen aan mijn antwoord.

Dat klopt, @wjb . Zo doe ik het ook.

Maar ik denk dat TS de tussenstand ook nog niet wil(de) weten. 

Dat denk ik dus ook: vandaar mijn antwoord! 

@DJVE

Een OPNAME kan je via tablet, telefoon, laptop of app in tv pas kijken als deze klaar is.

Het viel mij en @Marcia_ op dat daar dus in een verschil in zit tussen iOS en Android:
 

iOS 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Android

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik heb mij laten vertellen dat de functionaliteit ‘Vanaf begin kijken” makkelijker te implementeren was voor iOS dan Android.