Skip to main content

bovenstaand probleem ondervind ik ook, alleen met 2 opnames van afgelopen dinsdag 17-03-20 in de avond (aupairs en elli op patrouile), dit probleem heb ik met 3 tv-ontvangers in huis.

na bovenstaande allemaal gedaan te hebben blijft het probleem bestaan.

Opnames ervoor en erna geven geen problemen. Is er dinsdag avond iets gebeurt wat dit heeft kunnen veroorzaken, lokaal waren er geen problemen van kpn.

middels de app op de tablet kon ik het wel afspelen.

 

gegroet, dgtl24

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Wij ervaren dit probleem ook bij de opname van "au pairs" van 17 maart.

Ik vermoed dat er "gewoon" iets mis is met dat deel van de centrale opname. De uitzending is ook niet terug te kijken vanuit de gids.

Een manier om die uitzending terug te kijken is door gebruik te maken van de iTV app.


Hi @dgtl24, welkom! Ik denk dat het een probleem is met die specifieke opnames. De programmering de laatste dagen zitten vol wijzigingen (i.v.m. corona), en dat zal naar waarschijnlijkheid nog wel even zo blijven. Indien wij die wijzigingen niet op tijd kunnen verwerken, kunnen er problemen ontstaan met opnemen en Terugkijken (technisch gezien is dat hetzelfde).

Waarom je het dan wél op de app kon afspelen weet ik niet helemaal zeker, maar ik ben wel blij dat het zo wel is gelukt in ieder geval. Ik hoop dat het ongemak meevalt de komende tijd.

 

*edit: de opnames voor de app komen van een ander opnameplatform, dus dat is de reden waarom de app wel werkte.