Skip to main content

Geldt ook voor uitzending terugkijken, krijg je ook 506 ipv 46

kijken naar zdf via de gids werkt wel

Het ging om heute van 19.00 op maandag. Met het wetter van 19.20 lijkt eea wel te werken. Raar.

Goedemorgen @neell00,

Dat is inderdaad wel een bijzondere situatie. Staat de opname nog in de lijst? Indien ja, zou een moderator van het forum het accountnummer door mogen geven? (wanneer deze ook is ingevuld in het forumprofiel, daar kunnen dus alleen de moderators bij 😉 ).


Nee, opname niet bewaard. Zal ik de volgende keer doen.

gisteravond ca. 45 seconden vertraging voordat een opname van een Belgische zender startte. Bizar traag.

maar ja, in het algemeen werkt eea wel goed.

 


@neell00 Dat is inderdaad wel erg traag.

Welk type ontvanger heeft u?

Misschien heeft u nog wel een ouder type en kunt u deze misschien omruilen voor een nieuwer en sneller type.


Nee, opname niet bewaard. Zal ik de volgende keer doen.

gisteravond ca. 45 seconden vertraging voordat een opname van een Belgische zender startte. Bizar traag.

maar ja, in het algemeen werkt eea wel goed.

 

Mocht het zich nogmaals voordoen, dan is dat inderdaad wel fijn. Dat helpt enorm met het uitpluizen. Laten we hopen dat het een incidentele situatie was.

 

Die 45 seconden is dan ook wel weer bijzonder. Het zou inderdaad wel even kunnen duren, maar wat mij betreft is dit minstens 41 seconden te lang. Hoe is de ontvanger aangesloten op de modem/experiabox? Is dit met ene directe kabelverbinding of met een DVS (via stopcontact)? Zit er eventueel nog een switch/router/wifipunt tussen?


Gewoon ethernet aansluiting, alleen deze ene opname was absurd traag.

kastje is snel genoeg, puur aanlevering vanaf servers was hier denk ik het issue.

in het algemeen binnen 5 seconden wel beeld.

Arris VIP2952 v2