Skip to main content

Sinds een paar dagen staat de opname balk op bijna 100 procent. Maar er zijn maar ongeveer 5 dingen opgenomen. Hoe los ik dit op.

Heb ik ook eens gehad. Ben ik via het forum verwezen naar onlineTV van KPN. Daar bleken enorm veel opnames te staan die mijn autistische zoon had ingesteld. Van programma’s die niet eens meer bestonden. Wellicht kun je daar eens kijken? Succes

Bedankt voor het antwoord ik heb alles gewist en hij zegt nog steeds 94 procent vol. Er staan geen opnames meer in.

Jammer. Dan weet ik het niet. Wellicht dat iemand anders een oplossing weet. 

Kan het misschien iets te maken hebben met opnames van verborgen zenders? Ofwel: als je nu bij Zenderlijsten de optie “Alleen favoriete zenders” aan hebt staan, dan wat als je kiest voor “Alle zenders”? (Zie de uitleg voor de TV+ Box.)

Helaas ook dit is niet de oplossing 

Dan misschien nog opnames voor glas gepland staan?

Als dat het geval kan zijn, dan heb je daar hulp van een moderator voor nodig, zoals recent ook bij een andere gebruiker:

Waarschijnlijk is het euvel gevonden (toch nog wel erg veel glas opnames)

En uit datzelfde topic:

die zijn er onderwater in blijven staan, na de overgang naar TV+. Ook seriematige glasopnames zullen er nog in staan

En voor die hulp kun je alvast je klantgegevens in het privé-gedeelte van je profiel zetten.

Heb ik gedaan , dan wacht ik maar af.

Bij iemand anders stonden er nog veel serie opnames van HDglas in. En die zie je niet noch zijn die te beheren via TV+. Maar ze tellen wel mee in percentage. 

Het achterliggende team heeft uiteindelijk bij die klant alle HDglas opname planningen en gemaakte opnames eruit gehaald. 

En bij wie moet ik dan zijn. Of meld kpn zich vanzelf bij dit topic.

Kpn meldt zich in dit topic. Je kunt ook bellen. (Met deze kennis)

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Kpn heeft het opgelost iedereen bedankt.

Reageer