Skip to main content

Ik heb al enkele maanden hetzelfde probleem. Ik heb nogal wat opnames verwijderd, maar de resterende opnamecapaciteit blijft voortdurend als 0 % weergegeven.

Ik heb inmiddels ook alle vier tv-ontvangers die ik heb gereset, maar er verandert niets.

Dus: wat is die oorzaak?

En veel belangrijker: wat kan ik er aan doen?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi, @ikgeefhetbijnaop, welkom. 

Meerdere ontvangers geprobeerd dus al. Ook resetten helpt niet. Wellicht helpt het als ik de ontvanger eens verwijder, of dat ik melding kan maken bij de Technische Dienst. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik kijk wat ik kan betekenen. 


Je ziet de 0 % op alle ontvangers toch? Resetten helpt niet. Verder zie ik wel dat er onderhoud is geweest. Zou je het modem opnieuw willen opstarten door deze even van het stroom te halen. Al verwacht ik eerlijk gezegd niet dat dat het probleem oplost, maar ik hoor het graag. Dan kan ik vast de Technische Dienst inlichten voor verder onderzoek.


Goedemiddag Bart,

 

dank voor je reactie en je suggestie, maar het even van de stroom afhalen heeft geen verbetering opgeleverd. Dit geldt voor alle vier de ontvangers.

Ik wacht met spanning de oplossing van de Technische Dienst af.

Met vriendelijke groeten, Cor Damen.


Ja, ze zijn op de hoogte, binnen 7 werkdagen wordt er contact met je opgenomen om het verder te bespreken.