Skip to main content

Ik vraag alles maar in een keer.

mijn afstandsbediening werkt zeer slecht na de update van de mediabox. Dit niet alleen maar de box loopt vaak vast als ik naar opnames ga. Ik krijg blauw scherm en hij geeft aan dat de opnames niet gevonden zijn. Modem opnieuw op gestart, de box naar fabriek en en de nieuwe software er weer op. Probleem nog steeds niet opgelost. Kan even kijken naar de opnames maar daarna vaak weer het zelfde probleem. Wat kan ik nog meer doen…...

Is het KPN? Want mediabox is de kreet bij Ziggo. Het zijn allemaal SetTopBoxen (KPN noemt het dan weer Ontvangers). 

Maar als het KPN is, een nieuwe afstandbediening kan je voorzover ik weet 1 keer per jaar per TV aansluiting gratis ontvangen. Gewoon deze link. 

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/nieuwe-afstandsbediening-aanvragen.htm

 


Ik heb een nieuwe aangevraagd maar denk niet dat dat het zal zijn. 
 

 


Hoi @Veghel. Heb je inmiddels al een nieuwe afstandsbediening in huis? Ik ben erg benieuwd of dat het probleem heeft verholpen. Als dit het probleem niet heeft verholpen, laat dan zou ik je willen vragen op jouw tv-ontvanger te resetten. Wellicht verhelpt dat het probleem. 


Ik heb mijn afstandsbediening binnen en het werkt beter als de oude. Jammer dat ik er maar een kan aanvragen want die ik boven gebruik heeft het zelfde probleem. 
 


Wat goed om te lezen dat deze nieuwe afstandsbediening beter werkt. Als de afstandsbediening van boven ook niet meer goed functioneert moet deze natuurlijk ook vervangen worden. Ik heb zojuist een tweede afstandsbediening verstuurd. :blush:


Super dank je wel


Graag gedaan!