Skip to main content

Het op 15 juni jl bestelde Hussel abonnement is op 16 juli jl door KPN monteur geïnstalleerd. Het eveneens bestelde Opname en Pus Pakket zou, vlgs monteur, ‘s avonds beschikbaar komen. Nee dus. Zaterdag gebeld met service, juffrouw kreeg het niet gedaan. Maandag proberen, adviseerde ze. Idem gebeurde maandag en werd verwezen naar donderdag (vandaag); nu vertelde service dat ik moest wachten tot de eerste faktuur in augustus…….wel kreeg ik mail dat ik mijn abonnement heb GEWIJZIGD, terwijl ik niets gewijzigd heb maar alleen levering van bestelde en bevestigde diensten vraag.

is er niemand bij KPN die op de goede knop kan drukken. Moet ik dan naar Ziggo om die te vinden?

 

*Admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Goedemiddag @tim31- kpnforum, welkom en bedankt voor jouw bericht!

Wat gek dat het Opnemen,- en Pluspakket nog niet werken…. Interactieve TV werkt al wel? Als ik het goed begrijp, gaat het om een nieuw Hussel Internet en TV abonnement: normaal gesproken zijn alle diensten direct beschikbaar, zodra het abonnement technisch en administratief opgeleverd is. Het lijkt ergens niet goed te gaan. Mogen wij met je meekijken? We kijken of er al iets geregeld is om het Opnemen,- en Pluspakket geactiveerd te krijgen, zo niet dan regelen wij dat alsnog.

Meekijken kan op basis van klantgegevens. Vul jij jouw profiel aan met je volledige naam, het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.
Gegevens in je profiel zijn zichtbaar voor jezelf en de KPN Moderators en staan niet openbaar. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Alvast bedankt!


Profiel aangevuld


Hartelijk dank! 

Achter de schermen gaat het inderdaad niet helemaal goed: er ligt al een bericht bij de juiste afdeling om dit te corrigeren. Doorgaans is de doorlooptijd 5 werkdagen, dus begin komende week verwacht ik een update!


Ik wacht in spanning op het resultaat


Hoi @tim31- kpnforum! Ik heb even gauw gespiekt en ik zie dat het inmiddels is geactiveerd. Kun jij dit bevestigen? Kun je gebruik maken van de extra diensten? :blush:


Alles werkt inmiddels naar tevredenheid.


Super!