Skip to main content
Beantwoord

Opnamepakket uitgezet door kpn na opzeggen tv-ontvangers

• November 4, 2022
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

BIj het opzeggen van 2 tv ontvangers heeft kpn op eigen initiatief mijn gratis opnamepakket uitgezet.

Bij het heractiveren krijg ik de melding dat het de eerste 3 maanden gratis is en daarna 5 E/mnd.

Hier ben ik het dus niet mee eens. Ach even bellen dan maar, eerste medewerker kan het niet terugzetten, schakelt me door naar n andere afdeling 45 min later nog niemand beschikbaar, heb maar opgehangen
Hmm misschien de chat,

Hallo ik heb n klacht
O wat jammer dat u een klacht heeft, ik kan u niet doorschakelen naar een live chat.
Chat gesloten.

Suggestie van kpn probeer het forum, nou hier ben ik dan.

Henk.

Beste antwoord door PeterG

Hoi, wat vervelend.

Als ik het zo uitreken had je er 3 en nu nog maar 1? Dan klopt het dat het is beëindigd. Met 2 of meer ontvangers is het opnemen pakket gratis inbegrepen.

Met 1 ontvanger moet je er apart voor abonneren à € 4,99 per maand. Ook al ben je het er niet mee eens, dit is wel hoe het is bij 1 ontvanger. Kennelijk is er nu wel een actie eerste 3 maanden gratis.

(opnemen los is bijna net zo veel als 2de ontvanger inclusief opnemen a`€ 5). 

https://www.kpn.com/televisie/opnemen-pakket.htm .

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 4, 2022

Hoeveel tv ontvangers heeft u nu nog over? Want opnemen is gratis bij 2 ontvangers of meer. Als u nu nog naar 1 ontvanger heeft, dan is het dus niet meer gratis.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • November 4, 2022

Hoi, wat vervelend.

Als ik het zo uitreken had je er 3 en nu nog maar 1? Dan klopt het dat het is beëindigd. Met 2 of meer ontvangers is het opnemen pakket gratis inbegrepen.

Met 1 ontvanger moet je er apart voor abonneren à € 4,99 per maand. Ook al ben je het er niet mee eens, dit is wel hoe het is bij 1 ontvanger. Kennelijk is er nu wel een actie eerste 3 maanden gratis.

(opnemen los is bijna net zo veel als 2de ontvanger inclusief opnemen a`€ 5). 

https://www.kpn.com/televisie/opnemen-pakket.htm .

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 4, 2022

Kijk hier heb ik wat aan, dank jullie wel. Dat had de call center medewerker dus eigenlijk ook moeten weten.

Opgelost,