Skip to main content

BIj het opzeggen van 2 tv ontvangers heeft kpn op eigen initiatief mijn gratis opnamepakket uitgezet.

Bij het heractiveren krijg ik de melding dat het de eerste 3 maanden gratis is en daarna 5 E/mnd.

Hier ben ik het dus niet mee eens. Ach even bellen dan maar, eerste medewerker kan het niet terugzetten, schakelt me door naar n andere afdeling 45 min later nog niemand beschikbaar, heb maar opgehangen
Hmm misschien de chat,

Hallo ik heb n klacht
O wat jammer dat u een klacht heeft, ik kan u niet doorschakelen naar een live chat.
Chat gesloten.

Suggestie van kpn probeer het forum, nou hier ben ik dan.

Henk.

Hoeveel tv ontvangers heeft u nu nog over? Want opnemen is gratis bij 2 ontvangers of meer. Als u nu nog naar 1 ontvanger heeft, dan is het dus niet meer gratis.


Hoi, wat vervelend.

Als ik het zo uitreken had je er 3 en nu nog maar 1? Dan klopt het dat het is beëindigd. Met 2 of meer ontvangers is het opnemen pakket gratis inbegrepen.

Met 1 ontvanger moet je er apart voor abonneren à € 4,99 per maand. Ook al ben je het er niet mee eens, dit is wel hoe het is bij 1 ontvanger. Kennelijk is er nu wel een actie eerste 3 maanden gratis.

(opnemen los is bijna net zo veel als 2de ontvanger inclusief opnemen a`€ 5). 

https://www.kpn.com/televisie/opnemen-pakket.htm .


Kijk hier heb ik wat aan, dank jullie wel. Dat had de call center medewerker dus eigenlijk ook moeten weten.

Opgelost,