Skip to main content
Beantwoord

Opnames

  • July 14, 2020
  • 6 reacties
  • 56 keer bekeken

Wotto
Nieuwkomer

Sinds geergisteren kan ik geen opnames bekijken of terugkijken. en opnemen werkt ook niet meer? geeft melding programma kan niet worden opgenomen. er is een fout ontstaan. Wat kan ik er aan doen dat dit wel weer werkt? 

met vriendelijke groet,

Wim

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @Wotto,
Krijg je hiervoor foutcode 3025? Dan wil een harde reset nog wel eens helpen door via Menu → Instellingen → 2x gele knop op de afstandsbediening te drukken en dan te kiezen voor Software verwijderen. ( In de oude software door Software verwijderen op JA te zetten en dan Opslaan)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • July 14, 2020

Hallo @Wotto,
Krijg je hiervoor foutcode 3025? Dan wil een harde reset nog wel eens helpen door via Menu → Instellingen → 2x gele knop op de afstandsbediening te drukken en dan te kiezen voor Software verwijderen. ( In de oude software door Software verwijderen op JA te zetten en dan Opslaan)


Wotto
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 14, 2020

Ga ik proberen, geeft foutmelding 3005.


Forum|alt.badge.img+16
  • July 14, 2020

Hallo @Wotto,

De foutcode 3005 heeft te maken dat de zender niet geschikt is om op te nemen. Heb je nog wel recht op het opname pakket? Niet per ongeluk opgezegd of iets aan het pakket veranderd?
Mocht het resetten niet werken, laat het dan even weten. 


Wotto
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 14, 2020

Hallo Chris, 

De reset heeft gewerkt, alles werkt weer.

Bedankt.


Forum|alt.badge.img+16
  • July 14, 2020

Hallo @Wotto,

Goed om te horen! Graag gedaan. 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Wotto. Welkom op het KPN Forum. Wat goed om te lezen dat het advies van @ChrisWissink het probleem heeft verholpen. :grinning: