Skip to main content

Na update heb ik het volgende probleem, bij afspelen opnames loopt de ontvanger de 5220 telkens vast om verder te  kunnen kijken moet er telkens de stroom er af dan kun je weer kijken het is ongelooflijk wat er allemaal gebeurd ben er onderhand wel klaar mee.

Hi @Macwim! Loopt de opname vast of de hele ontvanger? Reageert de ontvanger op dat moment helemaal niet meer op de afstandsbediening? 


Beste Lisa,

 

de ontvanger loopt vast.


Heb je de ontvanger bekabeld aangesloten of d.m.v. een draadloze verbindingsset? 
Ik zie dat je drie ontvangers hebt. Kun je de ontvangers eens onderling omwisselen van plek. Ik ben benieuwd of het vastlopen in de ontvanger zit of in de bekabelding (locatie). 

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien, dus ik ga ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders weet je me te vinden. 


Hallo Lisa,

sorry dat ik niet meer geandwoord heb, maar het is nu goed dus ik wacht maar even af mocht het toch terug komen neem ik contact op.


Misschien doe ik iets niet goed, of zie ik iets over het hoofd qua instelling, maar: waarom moet ik op verschillende devices steeds opnieuw een opname starten waar ik al in begonnen was? Bij Netflix kan ik op een ander device gewoon verder waar ik was gebleven. Als ik een opname binnen ITV op laptop bekijk en ik wil later via bijvoorbeeld tv de aflevering afzien, dan kan ik niet beginnen bij waar ik was gebleven toen ik via laptop keek. Of kan dat wel? Groeten!


@c1nd1e In dit topic staat aangegeven hoe dat komt ;

Het programma gaat niet verder waar ik gebleven was

Dit geldt voor opnames en de optie Terugkijken, niet voor live TV kijken, want dan loopt het programma live door. Wat we in de praktijk zien, is dat verder kijken van het ene op het andere apparaat (bijvoorbeeld van een TV ontvanger verder kijken op een smartphone) minder goed werkt omdat er dan verbinding wordt gemaakt met een andere cache. Er is ruimte voor verbetering: deze staat ook op onze never ending wensenlijst!

copyright @ shyrin ( moderator KPN)


Ja dat begrijp ik , dat niet met liveopnames niet gaat. maar die andere optie heeft dus jullie aandacht.  Nou, super, wacht er met smart op, want is echt meerwaarde qua kijkplezier.