Skip to main content

Al een paar weken last dat de opnames niet af te spelen zijn.

foutcode STB-ZAP-01/03

dit gebeurde voornamelijk bij het programma van sbs: lang leven de liefde.

daarnaast is het menu en gids erg traag met openen, wel 7 seconde tussen……

wat gaan jullie hier eens iets aan doen kpn, want dit probleem bestond een half jaar geleden ook al!

 

 

Hi @Hans-h. Over dit onderwerp is een algemene storing geweest. Die is op dit moment verholpen. Is hiermee het probleem ondertussen voor jou ook opgelost of speelt het nog?


Beste bram,

dit probleem bestaat nog steeds! Gisteravond iets uitgetest, met andere programma’s die elke avond uitgezonden worden, dus in serie opnemen. Alles wordt opgenomen, behalve het programma op SBS6, lang leven de liefde, als je dit los opneemt, is er niks aan de hand, maar als je het in serie opneemt, is het niet af te spelen!

goede tijden, slechte tijden, neemt hij bv wel in serie op....


Zou je alleen nog kunnen kijken of het via ITV online wel lukt om deze opname in te plannen?


Beste bart,

ik heb je advies opgevolgd, en de opname serie van lang leven de liefde, via iTV online ingesteld.

tot opheden, gaat dit goed, en hebben we de eerste 2 afleveringen gewoon kunnen kijken, dus ging dit goed met opnemen.

maar dit lijkt mij toch niet de oplossing, om op te gaan nemen via iTV online, of wel dan?

 

ben benieuwd naar je reactie en oplossing.

 

mvg hans


@Hans-h ik zie dat er een verzameltopic is aangemaakt. Ik zou je willen vragen bij het topic lang leve de liefde afspelen te reageren op het bericht van @Nadia. Dan kunnen we het daar verder oplossen.

 


Beste bram,

 

dit. Is de 3de doorverwijzing die ik nu krijg….of te wel, ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd door kpn…. ik ben er helemaal klaar mee!

ik ben nu al 2 weken bezig om dit probleem onder jullie aandacht te brengen, ook via de chat met een medewerker van kpn….jullie doen net of jullie het probleem voor het eerst horen, en laten jullie klanten in het ongewisse.

net als de klacht die ik bij jullie neer gelegd hebben, over de traagheid van het menu van de gids/opnemen…..wachten op een update krijg je dan te horen, maar ondertussen betaal ik wel gewoon voor deze niet werkende zooi!


Er zijn specifiek bij dit programma problemen, zo lijkt het op dit moment. We proberen zoveel mogelijk iedereen daar bij te helpen op de beste manier. Op dit moment is de beste manier door de klachten te bundelen en de gegevens te verzamelen zodat we gericht kunnen doorzetten naar de partij die verantwoordelijk is voor de oplossing. Dat doen we via het verzameltopic. Als ik op enige manier sneller een oplossing had kunnen verzorgen door hier extra acties te ondernemen dan had ik dat gedaan.


ik kan helemaal niets afspelen bij iedere film krijg ikstb-zap-03 /-40462-videoserver niet gevonden

wat moet ik doen