Skip to main content

Als ik een opname wil afspelen gebeurt er eerst niks, dan zwart scherm, óf eerst niks, dan zwart scherm met mededeling ' video kan niet afgespeeld worden. (Avs-to-001)Alles geprobeerd, tv ontvanger uit, 30 sec wachten, stekker er weer in, modem herstart, niks helpt. Met dat ik dit nu typ kan er niets meer.  Mijn tv is niet kapot in elk geval. ik krijg als ik hem aanzet het 'welkom terug bij kon bla bla). Voordat niets het meer deed bleef ook de tv gids hangen. Ik kwam niet verder dan kanaal 62 🥴 aha .. nu ik dit typ wil de tv ontvanger niet meer uit 😐. (Vanmiddag lag de wifi eruit, wel opgelost, maar opvallend dat dagelijks een paar keer de wifi uitgaat.) Dus wat nu.. 🤔

 

 

Hallo @Ecaj, deze avond kampen we met problemen op het tv platform. Gelukkig komen de eerste signalen binnen dat het bij klanten weer werkt. 


Er is op dit moment een tv storing. Dit treft een groot aantal klanten van KPN volgens mij. Ikzelf kan ook geen tv kijken.


Op die manier, dank je. Mijn internet begint te haperen dus dat zal.zo ook wel platliggen vrees ik


Hallo @Ecaj, deze avond kampen we met problemen op het tv platform. Gelukkig komen de eerste signalen binnen dat het bij klanten weer werkt. 

Ik heb straks al gezocht op KPN Storingen maar er werd geen storing genoemd. Bij mij doet itv het weer iig, ik heb via KPN hulp de ontvanger laten herstarten en toen deed itv het weer. internet ook. Ook geen problemen meer met gids en opnames 👍