Skip to main content

ik al mijn opnames kwijt. Dit is al eens eerder gebeurd ongeveer een maand geleden, een keer uitzetten en wachten heeft niet geholpen. Erg vervelend allemaal!

De opnamen zijn max 3 weken oud!

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

Welk type ontvanger heb je?


Hmb 2260 Joep.

 


Beste @Rene Kr. 

Wat vervelend dat de opnames niet zichtbaar zijn, je vertelde dat je de ontvanger uit en aan heb gezet. Maar heb je de ontvanger eens een harde reset gegeven? 

Laat maar even weten of dit iets helpt.


Hi @Rene Kr., ik begrijp dat je nu voor de tweede keer in één maand de opnames niet ziet staan. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. We zoeken hier graag met je mee naar de oplossing.

Je bent gelukkig al een stukje op weg geholpen zie ik. De reset die Dennis hierboven noemt helpt vaak heel goed bij dit soort problemen. Heb je de mogelijkheid al gehad om dit te proberen, en laat je ons weten of het heeft geholpen? 


Heb je in het nabije verleden wel eens een TV ontvanger omgeruild?

Zie je nog wel opnames in de iTV app op telefoon of tablet?


Ik laat de reset even achterwege. Ik vrees dat ik dan al mn huidige instellingen zoals de zenders ook opnieuw moet doen. Dan maar hopen dat t niet weer voor komt. Is overigens bij beide ontvangers...dan ligt t probleem toch niet locaal, gezien deze geen hd of ander flash geheugen heeft, buiten de eprom…

 


Ik laat de reset even achterwege. Ik vrees dat ik dan al mn huidige instellingen zoals de zenders ook opnieuw moet doen.

Hoe bedoel je met zenders opnieuw doen? @Rene Kr. alles wordt opgeslagen in de Cloud, aan de zenders hoef je niks in te delen. Want de zenders staan in volgorde die KPN heeft vastgesteld. Dus je kunt gerust die reset uitvoeren. 


@Rene Kr. Wat Dennis aangeeft klopt helemaal, alles wordt automatisch weer ingeladen. Kan je daarmee uit de voeten? Of bedoel je dat je zelf andere instellingen hebt gedaan die je niet kwijt wilt raken?

Daarnaast vind ik de tip van wjb ook een goede: zie je de opnames online wel terug?


Netjes de reset uitgevoerd. Nam wat tijd in beslag. En zoals ik reeds eerder vermoede moest ik toch enkele instellingen goed zetten. Zoals beeld en voorkeurszenders.

 

Maar de rede van de reset heeft njet geholpen.

 

Gewoon jammer.

 

Chat mag van mij gesloten worden.


@Rene Kr. Dat is jammer om te horen. Mocht je toch nog verder willen kijken, laat het dan gerust weten. Dan ben ik nog benieuwd of je via de iTV online omgeving de opnames wel kunt zien.