Skip to main content

Na de laatste aanpassing zijn de opnames niet meer allemaal met de app te zien. Het gaat vooral over opnames die in serie zijn opgenomen. Op de tv staan ze nog wel

Klopt @Suel ,

Er zijn meer meldingen geweest over dit probleem. 
 

Een opname die verdwenen is, komt niet meer terug. Gelukkig kun jij de opnames nog wel terugkijken via jouw TV-ontvanger. 


Is er ook zicht op een oplossing? Ik kijk namelijk alleen via de app. 


Ga er maar van uit dat je de oude opnames niet meer terugkrijgt in jouw app. 
 

 


Ik weet niet of de klantenservice hier op meeleest maar het lijkt me dat de laatste update  een foute is geweest. Het opnieuw updaten van de app zou de oplossing moeten zijn omdat de opnames niet echt weg zijn


Er komt hier vanzelf een moderator langs. Maar dat duurt vaak enkele dagen.


Dank je wel


@Suel

Dit lijkt een bug in de iOS versie van de app te zijn! Er wordt hard aan gewerkt om dit op te lossen. 
Op android apparaten werkt het overigens nog wel gewoon, als je daar toevallig nog eentje van in de buurt hebt zou je het in de tussentijd daar nog op kunnen kijken.

update:

Hi all, er is bij de laatste update voor de iOS app een bug dat je bij serie-opnames alleen de laatste opname ziet (en dus kan afspelen). De opnames zijn niet verdwenen, maar de app laat ze dus niet zien. Via de tv-ontvanger kun je ze wel gewoon bekijken als het goed is. Er wordt gewerkt aan een hotfix specifiek voor dit probleem


Dank je wel. Ik ben heel blij dat er aan wordt gewerkt. Helaas heb ik geen Android 😬


Hi @Suel, welkom op het Forum! Het is inderdaad een probleem dat bij ons bekend is. Fijn dat Noordzee al even gereageerd heeft, dit is de link van het topic waarin de updates komen te staan. Maar ik ga ook mijn best doen om je in dit topic ook op de hoogte te houden!


Goed nieuws !!!

Er is nu een update beschikbaar van de app. Hiermee krijg je de oude opnames weer mee terug. 


Dank je wel 🙏


Reageer