Skip to main content

Dag allemaal, ik kan opnemen bij heel veel zenders, ook bij BBC first. Wil ik vervolgens terug kijken kan dat alleen maar op een tv-ontvanger. Maar ik kijk via de desktop. Is dat oplosbaar met bijvoorbeeld een app die de desktop camoufleert als een echte v ontvanger. 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

@patrickpiek 

Nee. Dat valt niet te omzeilen. Kpn heeft die rechten alleen voor de tv ontvanger. 

Voor mij ook een reden om ontvangers te gebruiken. Neem ook veel van BBC First op.

 


Dag PeterG, ik neem zonder meer aan dat je reactie  inhoudelijk perfect is. Alleen als ik, simpele ziel, dit:  Samsung 4k tv 43" (2019), KPN TV, Digitenne Apebox, glasvezel, Alles in één Instap (2016), zie verder profiel intoets krijg ik erg veel tv’s aangeboden.  

Mijn situatie is als volgt. Ik heb op mijn werkkamer een internetaansluiting en een desktop. Die desktop werk prima om tv te kijken. En de KPN app werkt dan perfect. Geen probleem. Alleen het opslaan en terugkijken vanaf de opgeslagen uitzending is bij een aantal zenders onmogelijk. 

Is door wat voor te bedenken? En anders is een kleine tv die ook als tweede desktopmonitor is te gebruiken een oplossing. 


Dag PeterG, ik neem zonder meer aan dat je reactie  inhoudelijk perfect is. Alleen als ik, simpele ziel, dit:  Samsung 4k tv 43" (2019), KPN TV, Digitenne Apebox, glasvezel, Alles in één Instap (2016), zie verder profiel intoets krijg ik erg veel tv’s aangeboden.  

Mijn situatie is als volgt. Ik heb op mijn werkkamer een internetaansluiting en een desktop. Die desktop werk prima om tv te kijken. En de KPN app werkt dan perfect. Geen probleem. Alleen het opslaan en terugkijken vanaf de opgeslagen uitzending is bij een aantal zenders onmogelijk. 

Is door wat voor te bedenken? En anders is een kleine tv die ook als tweede desktopmonitor is te gebruiken een oplossing. 

Een tweede tv is dan de oplossing, @patrickpiek, want daar moet de tv-box op aangesloten worden, alleen daarop kun je de programma's van bijvoorbeeld BBC First terugkijken, zoals @PeterG ook al aangeeft. Het zijn hele kleine boxjes, dus als je geen tweede hebt neem je hem even mee naar de werkkamer.


dank je wel voor de reactie. Ik ga ermee aan de slag.


Een kleine tv met extra via kpn te huren ontvanger is de enige oplossing hiervoor. Zo'n ontvanger is maar € 5 per maand dus dat is niet zo veel. Vind ik. Een netwerk aansluiting is al op je werkkamer, want bij mijn weten werkt een desktop niet via wifi. Hooguit heb je dan voor de Arris ontvanger een extra switch nodig.

 

TV's aangeboden als je op m'n profiel kijkt kan ik niet echt volgen. Ik heb er ‘maar’ 3. Twee met ontvanger waarop ik dus ook mijn opnames van BBC First kan kijken. En één met alleen de smart-tv app, maar ook daarin werken die opnames niet.

 

En deze ondertekening staat automatisch bij elk bericht van mij.


Ik toetste dat in op de zoekbalk van google, vandaar.