Skip to main content

Sinds een week hebben we al een aantal keer gehad dat bij het afspelen van een opgenomen BBC programma, er een ander programma te zien was. Gardeners world opname werd een programma van AT5 en the great British sewing bee werd een of andere soap. Ook zien we geregeld dat de uitgezonden programma’s niet overeenkomen met de vermelding in de digitale gids. Dat laatste zien we ook in de interactieve TV app op de iPhone.

Sinds een week hebben we al een aantal keer gehad dat bij het afspelen van een opgenomen BBC programma, er een ander programma te zien was. Gardeners world opname werd een programma van AT5 en the great British sewing bee werd een of andere soap. Ook zien we geregeld dat de uitgezonden programma’s niet overeenkomen met de vermelding in de digitale gids. Dat laatste zien we ook in de interactieve TV app op de iPhone.

 

Heel erg vreemd en mag niet kunnen gebeuren.

Als je een opname instelt op de BBC, mag je natuurlijk nooit een opname van AT5 zien.

Welke KPN tv decoder heeft u? 

 

Een ander programma op hetzelfde tijdstip op de juiste zender, dat kan helaas wel voorkomen.

Maar dat ligt dan in dat geval aan de zender zelf.


Ik heb een arris vip2952 v2


Ik heb een arris vip2952 v2

 

Dat is op zich een goede decoder.

Heb je al eens een reset gedaan? 


Hoi @Rumasaja

Heb je al eens een reset gedaan? 

Hier ben ik ook benieuwd naar. Helpt dit? Het kan zijn dat de opnames wat afwijken van wat er in de gids staat. We krijgen de inhoud van de gids door van het zender zelf. Als daar iets in verandert en dat wordt niet (op tijd) aan ons doorgegeven, dan klopt de gids dus niet. Echter zou je niet programma's van een heel ander zender op moeten nemen. 😕 Mocht dit na de reset nog gebeuren, wil je mij dan een foto sturen van wat er in de opnemen lijst staat, en wat je ziet als je de opname kijkt? Staat het logo van AT5 dan ook in beeld? Ik hoor het graag! 


Ik heb niets meer van je vernomen, dus ik hoop dat het nu goed gaat met de opnames. Zo niet, laat het hier gerust weten!