Skip to main content

Beste,

Bij opnamen op BBC 2 stoort sinds plm. anderhalve week het geluid, en op Arte worden de programma's maar half opgenomen en ook door elkaar gegooid....sinds kort heb ik KPN +, deze problemen traden bij kijken via de Chromecast altijd al op, maar dan was het via de ontvanger nog wel goed...

Eigenlijk wordt er helemaal niet opgenomen.

Alle programma's staan op een centrale server (1 keer per server) totdat niemand meer een opname open heeft staan voor dat programma.

 

Welke KPN tv decoder heb je? (zo te lezen denk ik de DIW7022)

Heb je dit probleem ook als je het opgenomen programma via de KPN tv decoder kijkt? (als ik het zo leest in jouw bericht ook op de DIW7022).

 

Vul je gegevens in je profiel zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (KPN medewerker) het voor je nakijken en erop terugkomen.

I.v.m. drukte kan dit een paar dagen duren.


Bedankt voor de snelle reactie, Joop2011, DIW7022 inderdaad, werkt verder uitstekend, alleen opnames op genoemde zenders dus niet.... grappig is ook nog wel dat Arte live af en toe de Franse audio (wat niet zou moeten) doorgeeft, maar in de opname is het dan wel Duits…probleem treedt inderdaad op bij ontvanger....tot voor kort had ik de Arris, en dan waren de opnames op de Arris wel goed, maar op de Chromecast niet...heb het gevoel dat het probleem optreedt icm Google TV...

 


@TV Apps Team

Geluid opnames BBC Two reutelt aan een stuk door. Via app én TV+ box.

Met Arte schijnt het ook niet goed te gaan met opnames. (zie opmerking hierboven)


Reutelt...dat is precies de goede omschrijving!

Doet-ie sinds een kleine twee weken, daarvoor (in de eerste dagen dat ik KPN+ had was het nog wel goed.)

Dank voor de reactie... wordt het probleem nu doorgezet naar de backoffice oid?


Probleem zou weg moeten zijn (met nieuwe opnames sinds zaterdagmiddag).

(gebaseerd op deze reactie in ander topic)


Ja!  Was mij gisteravond al opgevallen...ik had nog een eerdere opname die stoorde (met het geluid) en dat is nu goed! Gisteravond iets opgenomen (van BBC 2) en dat is ook goed! Geluid reutelt niet meer!

En Arte neemt nu ook goed op! Ook lijkt daar het Duitse geluidsspoor nu weer toegevoegd te zijn. 

Ik ben helemaal blij. Bedankt voor de snelle actie!

 

Groetjes

 

Â