Skip to main content

Wanneer ik opgenomen content terugkijk op een iPad speelt deze af met onderbrekingen. Telkens ongeveer 10 seconden afspelen en dan 2 seconden terug skippen. Zenders met reclame hebben hier meer last van dan zenders zonder. Geen problemen op de TV box en android devices.

Admin: losse berichten afgesplitst en samengevoegd in eigen topic

Heb hier vandaag de klantenservice over gebeld. Exact dit probleem zorgt ervoor dat wij opnames niet op een acceptabele kunnen terugkijken op de iPad(s). Onafhankelijk van IOS versies en gebruikte verbinding. 

Wanneer ik opgenomen content terugkijk op een iPad speelt deze af met onderbrekingen. Telkens ongeveer 10 seconden afspelen en dan 2 seconden terug skippen. Zenders met reclame hebben hier meer last van dan zenders zonder. Geen problemen op de TV box en android devices.

Dit had ik in het verleden ook met me iPad maar sinds 2 updates terug niet meer.

Getest op 3 iPads wel allemaal 18.2 erop trouwens.

@MennoG78 welke versie van de App gebruik je momenteel? Ik meen dat ik de laatste heb van 1 of 2 weken geleden.  Ik zie wel dat ik hier nog iOS 18.1 draai. Die zal ik ook nog even updaten. 

@MennoG78 welke versie van de App gebruik je momenteel? Ik meen dat ik de laatste heb van 1 of 2 weken geleden.  Ik zie wel dat ik hier nog iOS 18.1 draai. Die zal ik ook nog even updaten. 

08.59.04 heb ik hier anders in dat eigen topic van de nieuwe app het zetten in Product updates.

Hoi ​@Wouter_B, welkom op onze community! Bedankt voor je feedback! Menno geeft al een paar handige tips.

Als workaround zou je de opnames ook via de site terug kunnen kijken op de iPad. Dat kan via tv.kpn.com

Reageer