Skip to main content

Beste,

ik krijg het niet voor elkaar om programma’s die ik opgenomen heb, via mijn telefoon (iPhone 7) naar mijn Philips Tv in de tuin te streamen door te spoelen. Heel gek dit probleem doet zich zowel bij SBS, Veronica als 1 2 en 3 voor.

Ik zie wel een bolletje wat ik kan verslepen maar er veranderd niks.  

Als ik hem loskoppel en ik kijk via mijn telefoon lukt dit wel!!!! 

 

Kan iemand mij helpen.

tv is zojuist van update voorzien hier ligt het dus niet aan. 

Ik gebruik de Google home ultra ontvanger (de dure variant)

*admin: eigen topic voor je aangemaakt.

Hi @BasRijt90, welkom hier. Excuses voor de late reactie. Speelt dit probleem nog? Ik het zelf ook getest net, maar bij mij werkt het wel gewoon. Je gebruikt een Google home ultra geef je aan. Zit daar een Chromecast ingebouwd of iets dergelijks? Ik ben er niet zo mee bekend namelijk. Heb je de app al een keertje opnieuw geïnstalleerd?


Beste.

 

ik gebruik hem los en hij is aangesloten via HDMI naar mijn tv toestel. Hij hangt er gewoon aan en is tevens (natuurlijk) op netstroom aangesloten.

ik heb de app op mijn telefoon ook opnieuw geïnstalleerd maar tevergeefs.

 

 


Beste.

 

ik gebruik hem los en hij is aangesloten via HDMI naar mijn tv toestel. Hij hangt er gewoon aan en is tevens (natuurlijk) op netstroom aangesloten.

ik heb de app op mijn telefoon ook opnieuw geïnstalleerd maar tevergeefs.

Maar bedoel je met “Google home ultra” de Chromecast Ultra? Of is dat iets anders? Misschien een domme vraag van mij hoor…  We ondersteunen de Chromecast natuurlijk wel, dus dat zou moeten werken.


Inderdaad die bedoel ik daarmee. Ik krijg via mijn telefoon niet voor elkaar om bijv reclames, door te spoelen. Enige optie is vanaf begin af kijken. Ik heb opgenomen via mijn KPN interactieve appliciatie op mijn telefoon. Dus daar staan ze op.


Inderdaad die bedoel ik daarmee. Ik krijg via mijn telefoon niet voor elkaar om bijv reclames, door te spoelen. Enige optie is vanaf begin af kijken. Ik heb opgenomen via mijn KPN interactieve appliciatie op mijn telefoon. Dus daar staan ze op.

Zeer opmerkelijk dit. Ik geef het door aan de developers. Het is dus bij alle opnames, en alleen tijdens het casten.


Hi @BasRijt90. Ik ben nog voor je bezig hoor. Nog een paar vragen.

Zou je het eens willen testen met een nieuwe opname van NPO 1 (willekeurig programma), en mij willen laten weten welk programma dat is? 
Welke iOS versie staat er op de iPhone?
Kun je je gegevens invullen in je profiel?