Skip to main content

Nog even een ander probleem dat hier volgens mij ook thuishoort. Opnames die wij af willen spelen worden vaak niet goed weergegeven, of het stopt helemaal. Vandaag hadden we dat met de darts kampioenschappen op RTL 7. De opnames springen automatisch naar het laatste tijdstip (=live). 
soms springt de opname naar het begin. Uiteindelijk loopt alles vast en krijg je zwart beeld.

dit hebben we al een paar keer gehad sinds het nieuwe menu. 2x Artis 2952 V2 waar dit op gebeurt.

doordat we opnames niet terug kunnen zien stroomt onze opslag capaciteit over. Heeft KPN daar ook nog oplossingen voor?

Kijken via ITVApp kan ook niet. We kunnen alleen nog live tv kijken.


*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (afgesplitst)

Hi @Ouweneus, vervelend om te horen! Mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. En dan ‘software verwijderen’. Bij een harde reset (fabrieksinstellingen) ben je alle opnames kwijt. Daarnaast, speelt het probleem op beide tuners? Ik hoor graag of dat het probleem oplost!


Nee dit helpt niks


En dit hebben we nu ook nadat de STB onwerkbaar traag werd: AVS-TO-0001


Jammer @Ouweneus. Speelt het probleem op beide tuners? Wat je nog zou kunnen proberen is het kastje een harde reset gevet. Je bent dan helaas wel alle opgenomen opnames kwijt. 

 


Ondanks dat dit topic is afgesplitst van het nieuwe menu, lijkt het daar toch mee te maken te hebben. 
Nu met de update hebben we er geen last meer van. 
Dit topic mag dus terug geplaatst worden. 
 

Ben je daadwerkelijk na een harde reset al je opnames kwijt?