Skip to main content

Hoi, sinds enkele dagen hebben we ook weer het probleem dat opnames óf niet geladen kunnen worden óf we kunnen niet spoelen tijdens het afspelen, tot nu is dit maar met opnames van één specifieke zender, namelijk Discovery Science (kan 84).

 

MDM/Router én de UHD ontvanger zijn al eens gereset en de UHD ontvanger ook al de software opnieuw van opgehaald.

 

Mvrgr, A.J.H.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @A.J.H. 

Heeft de MDM/Router een IGMP Snooping ondersteuning? En doen de opnames het wel als je de TV ontvanger rechtstreeks aansluit op de Experiabox? Dit om uit te sluiten of het niet aan de MDM/Router ligt.

Krijg je nog foutmeldingen te zien op TV?


Zelfde probleem hier. Alleen discovery kanaal. Terugkijken kan niet vooruit spoelen. Nadat programma klaar is wordt het programma opnieuw herhaald ipv de volgende te starten

tijdbalk “begint” ook achteraan ipv vooraan. Erg irritant


Hier ook het probleem op deze zender net zoals ik dit probleem ook heb op NPO 1 Extra.

Zoals al eerder aangeven in dit Topic

Hoogste tijd dat de KPN dit nu gaat oppakken. 


Beste @A.J.H. 

Heeft de MDM/Router een IGMP Snooping ondersteuning? En doen de opnames het wel als je de TV ontvanger rechtstreeks aansluit op de Experiabox? Dit om uit te sluiten of het niet aan de MDM/Router ligt.

Krijg je nog foutmeldingen te zien op TV?

Ik heb een fritzbox 7590 (07.29 OS) van kpn, en vorige week werkte alles nog prima in dezelfde opstelling.

En ja, nog steeds foutmeldingen en nog steeds identiek dezelfde symptomen als omschreven door Esther hierboven.

 

 

qZKwDGW.jpg

 


Hi allemaal! In geval van NPO is de gids verkeerd aan ons aangeleverd. Dat was niet met terugwerkende kracht te herstellen. Ik heb navraag gedaan of het nu ook in geval van Discovery Science zo is. Antwoord daarop verwacht ik kort. Als dit om hetzelfde probleem gaat kan er dus helaas niet hersteld worden achteraf. 


Alles lijkt nu weer te werken, eergisteren kon ik weer op discovery science op de groene knop drukken en kijken vanaf begin werkte weer en opnames van discovery science ook.


@A.J.H. goed dat alles weer werkt. Het heeft inderdaad gelegen aan het aanleveren van de gids. Betekent dat je vanaf nu weer gewoon kan opnemen! :slight_smile:


Helaas weer een ander wederkerend probleem, nu kunnen we weer eens de hele avond geen enkel programma of opnames terugkijken.

Ik ben 15 jaar @home/ziggo klant geweest voordat we glasvezel van KPN/Reggefiber in ons dorp kregen maar dit hebben we nooit meegemaakt met ziggo (geloof me, die hadden ook hun problemen met hun cisco en humax apparaten en het systeem), tv/opnames kijken over internet is helaas zo storingsgevoelig, blijkt en het is niet zo dat het allemaal niks kost.


@A.J.H. 2 keer binnen 3 maanden is inderdaad niet goed. Wel moet als het goed is dit weer opgelost zijn voor je. Omdat er een tijdelijke algemene storing was hiermee. Kan je bevestigen dat alles het weer doet?