Skip to main content

Ik heb al een paar weken last van het probleem dat ik opnames niet meer terug kan kijken en dat begin gemist niet werkt. Het beeld blijft zwart. Heel soms komt er een foutmelding dat er iets mis is gegaan met huren en dat het bedrag niet wordt afgeboekt. Wat een rare mededeling is als ik een opname probeer te kijken.

Ik heb al een aantal onderwerpen hierover gelezen waaruit blijkt dat ik niet de enige ben. Ik heb het een tijdje op zijn beloop gelaten in de veronderstelling dat KPN deze vrij algemene storing inmiddels had opgelost. Niet dus. Eigenlijk onacceptabel dat kpn haar klanten zo laat rondmodderen.

Eventuele verbindingsissues tussen modem en ontvanger zijn al uitgesloten. Normaal live tv kijken gaat immers wel. 

Ik ben er inmiddels wel een beetje klaar mee en wil dat het opgelost wordt want ik betaal er wel voor. 

Welk type ontvanger heb je?


Ik heb twee verschillende ontvangers. Een motorola v1693  ( uit mijn hoofd gezegd) en een hmb2260v2 en ze geven beiden dezelfde problemen en ze hangen bekabeld aan een experia v10


Het is een vip1963. Twee cijfers verwisseld.


Welkom op het forum @Anton Hartog! Speelt het probleem op beide ontvangers? Ik zou sowieso willen aanraden de VIP1963 om te wisselen via onze omwissel tool. Laat je even weten of dit helpt?


Het omwisselproces is reeds in gang gezet. Ik heb vrijdag met de klantenservice gebeld omdat ik vond dat reactie op het forum hier te lang op zich liet wachten.

Dat proces gaat de ook niet vlekkeloos omdat er twee ontvangers opgestuurd zouden worden. Er werd er maar één opgestuurd. Dat is nu hopelijk rechtgezet door een zeer welwillende medewerker van de tweede lijnshulp. Daar waren wel weer drie telefoontjes voor nodig waarvan één met een uur in de wacht!

Met de eerste ontvanger werkt het nu weer goed (die in de plaats van de hmb staat). Ik had al geschreven dat het met beide ontvangers speelt.


In dat geval sluit ik het topic. Mocht het probleem toch terug komen laat het dan hier even weten. :relaxed: