Skip to main content

Sinds afgelopen vrijdag heb ik een probleem. Als ik een opgenomen programma bekijk, stopt deze na 10/15 minuten met afspelen. Hierna gaat hij zelf weer terug naar het beginscherm van waar je de opname normaal start, en heeft hij niet onthouden waar je bent gebleven. Dit gebeurd steeds. Soms blijft hij erna hangen, waardoor je niets meer kunt doen totdat je de zender handmatig uit en aan zet. Ook als een live programma gepauzeerd is en je deze erna wilt afspelen, gaat hij na 10/15 minuten opeens weer terug naar de live uitzending. 

Via de website zijn er geen problemen. Ik heb al geprobeerd een frisse start toe te passen, maar hierna gebeurde het nog steeds. Kunnen jullie me verder helpen?

Sinds afgelopen vrijdag heb ik een probleem. Als ik een opgenomen programma bekijk, stopt deze na 10/15 minuten met afspelen. Hierna gaat hij zelf weer terug naar het beginscherm van waar je de opname normaal start, en heeft hij niet onthouden waar je bent gebleven. Dit gebeurd steeds. Soms blijft hij erna hangen, waardoor je niets meer kunt doen totdat je de zender handmatig uit en aan zet. Ook als een live programma gepauzeerd is en je deze erna wilt afspelen, gaat hij na 10/15 minuten opeens weer terug naar de live uitzending. 

Via de website zijn er geen problemen. Ik heb al geprobeerd een frisse start toe te passen, maar hierna gebeurde het nog steeds. Kunnen jullie me verder helpen?

 

Is dit met alle opnamens? of alleen met bepaalde op een bepaalde zender?

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox?

Wat is jouw echte downloadsnelheid? Zie hier  (of deze) om te meten (graag op een bekabelde PC)


Is dit met alle opnamens? of alleen met bepaalde op een bepaalde zender?

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox?

Wat is jouw echte downloadsnelheid? Zie hier  (of deze) om te meten (graag op een bekabelde PC)

 

Dit is inderdaad met alle opnames, van verschillende zenders.

Ik heb geen idee welke KPN tv decoder ik heb, hoe kom ik daar achter? Ik heb een HD-ontvanger die veronden is via HDMI en een etherkabel.

Volgens de website is mijn downloadsnelheid 123.0 Mbps


Zelfde probleem hier (zie mijn topic). Ligt dus neem ik aan ergens bij KPN…


Is dit met alle opnamens? of alleen met bepaalde op een bepaalde zender?

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox?

Wat is jouw echte downloadsnelheid? Zie hier  (of deze) om te meten (graag op een bekabelde PC)

 

Dit is inderdaad met alle opnames, van verschillende zenders.

Ik heb geen idee welke KPN tv decoder ik heb, hoe kom ik daar achter? Ik heb een HD-ontvanger die verbonden is via HDMI en een etherkabel.

Volgens de website is mijn downloadsnelheid 123.0 Mbps

 

Staat op de KPN tv decoder.

Motorola 1853 (hoop van niet, zo ja omruilen)

Arcadyan HMB2260

Arris 2952

Arris 5202 (4K decoder)

 

Vul ook je gegevens in je account van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator (medewerker KPN) je verder helpen.

Â