Skip to main content

Vorige week  1 december 2020, het abo verlengt, omzet naar glasvezel etc en nieuw contract voor een jaar.

TV, internet, gratis opnemen, kpn veilig etc, 1 ontvanger, glasvezel.

Abo zou het zelfde blijven alleen tweede ontvanger was niet meer nodig.

Vanaf dat moment zijn mijn opnamen en de mogelijkheid van opnemen niet meer beschikbaar. op tv maar ook op `ipad.

Vrijdag de helpdesk gebeld, vriendelijk geholpen en van alles geprobeerd, maar probleem is nog niet opgelost. Zaterdag was er een melding dat er een ticket is aangemaakt.

Vanaf dat moment nu 5 dagen niets meer vernomen.

Daarnaast krijgen we steeds een melding dat bestelling gereed maken is op:

  1. Uw Hussel Internet 100 Mbit/s gaat in op 8 december 2020.
  2. De datum waarop wij uw bestelling gereedmaken is gewijzigd in 4 december 2020.
  3. De datum waarop wij uw bestelling gereedmaken is gewijzigd in 7 december 2020.
  4. De datum waarop wij uw bestelling gereedmaken is gewijzigd in 8 december 2020.
  5. De datum waarop wij uw bestelling gereedmaken is gewijzigd in 9 december 2020.
  6. De datum waarop wij uw bestelling gereedmaken is gewijzigd in 10 december 2020.
  7. De datum waarop wij uw bestelling gereedmaken is gewijzigd in 11 december 2020.

Wat is de geloof waardigheid van dit proces.

Mijn oude en nieuwe abo is met gratis opnemen wat ik nu niet kan.

????

  1. wat is de planning nu?
  2. is er iets gebeurd aan het probleem met het opnemen.

Dank voor het antwoord.

 

 

Opnemen is gratis bij 2 of meer ontvangers. Niet bij 1 ontvanger. Dan moet je er voor betalen: € 4,99.


Hi @Qompaqniet, het is druk op het forum, waardoor we minder snel zijn met reageren. Wat rot dat je door deze wijziging niet meer kan opnemen en geen opnames kan bekijken. 

Ik hoop dat je nieuwe Hussel pakket intussen klaar voor gebruik is, waardoor opnemen ook weer werkt. Zo niet, of als je vragen hebt, laat het dan vooral weten. 


Neen nog niet beschikbaar. Iedere dag mail dat er een nieuwe startdatum is. Eerst 8 dec, het werd 4 dec, 7, 8, 9, 10, 11, 14, 15 en 16. Vandaag nog niets gezien. Maar opnemen lukt ook nog steeds niet.!


@Qompaqniet Ik heb je gegevens er even bij gepakt. De datum waarop alles gereed is staat nu op 24 december. Op die dag zal ook opnemen weer gaan werken. Ik zou het graag voor je doen, maar ik kan dit niet bespoedigen. Is daarnaast glasvezel bij jou thuis al aangesloten? 


Klopt laatste bericht is dat 24 december het weer mogelijk moet zijn dat we kunnen opnemen.

wat mij zorgelijk is dat bij afspreken over het vernieuwde abonnement alles het zelfde bleef, alleen van analoog naar glasvezel, en omdat het een vernieuwing was van een abo 6 maanden korting. Van afdak moment er geen opnamen meer konden worden gebruikt en reed er opgenomen programma’s niet meer beschikbaar.

Het gaat mij niet om wie. Maar waarom?

na wederom contact met helpdesk kpnnetwerk op vrijdag jl is er daadkrachtig op getreden. Binnen enkele uren was de aansluiting op glasvezel geregeld. 
 

hopelijk gaat alles nu goed, we kijken er naar uit dank voor de reactie


@Qompaqniet Graag gedaan, dat is het minste dat ik kon doen. Dat je dat zorgelijk vindt snap ik wel. Gewoonlijk hoort de opnamefunctionaliteit ook niet zomaar te verdwijnen. Het spijt me dat het zo gelopen is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zeker weet of je straks je oude opnames weer terug ziet, zo gauw alles weer werkt. Ik hoop het wel, maar als ze niet verschijnen kan ik ze niet terug laten zetten. Misschien is het straks onnodig geweest om dit te zeggen, maar voor de zekerheid vertel ik het toch even. 

Gelukkig dat 't er nu meer positief uitziet en er vrijdag actie is ondernomen. Laat maar weten hoe het verder is verlopen.