Skip to main content
Beantwoord

Opnames en terugkijken lukt niet of loopt na twee minuten vast

• September 5, 2025
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

foutmelding: STB-zap-03 / 40462 - Videoserver niet gevonden bij opnames en terugkijken.

bovenstaande lees ik op het forum, maar deze melding heb ik de afgelopen dagen iedere dag. Ik heb alles alles al gereset, vaste kabel tussen modem en tvontvanger. Ik heb sinds een paar maanden glasvezel ligt het hieraan

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@MJM1976, wat vervelend zeg. Dit is niet prettig televisie kijken.

Ik wil je vragen om de servicetool voor deze foutcode te gebruiken: Foutcode stb-zap 03 40462 | KPN TV. We helpen je dan bij het oplossen van dit probleem.

Laat je weten of het lukt?

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 10, 2025

Hi ​@MJM1976, wat vervelend zeg. Dit is niet prettig televisie kijken.

Ik wil je vragen om de servicetool voor deze foutcode te gebruiken: Foutcode stb-zap 03 40462 | KPN TV. We helpen je dan bij het oplossen van dit probleem.

Laat je weten of het lukt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 19, 2025

Beste Denise,

Ik heb de servicetool gebruikt, daarna werkt het weer gewoon, maar ik moet iedere avond deze servicetool gebruiken. Dus van de stroom, een minuut wachten. Op nieuw opstarten etc etc. Ik wordt er een beetje moe van…….

groet Marjan

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik kan me voorstellen dat dat niet erg prettig televisie kijken is, ​@MJM1976. In dat geval raad ik je aan om contact met onze klantenservice op te nemen. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Bluesky of X. Mijn collega's helpen je graag verder.