Skip to main content

Hallo KPN, al enige tijd niet tevreden met TV kijken,  opnames of terugkijken via de gids hapert,  hapert, en hapert. Alle hulpprogramma's al zo vaak doorlopen,  lost nagenoeg niets op,  soms voor 1 dag. Graag een afdoende oplossing hiervoor,  betalen genoeg per maand, prima, maar verwacht dan wel kwaliteit. Wellicht is andere ontvanger een optie? Grtzz Annette Suister

Admin: afgesplitst

Hoi @Annette62, tv kijken is dus geen feestje meer begrijp ik. :(

Als ik het zo lees heb je de ontvanger al een reset gegeven? Dat helpt niet? Modem ook herstart?

Mocht dat niet afdoende zijn geweest ben ik heel benieuwd hoe de ontvanger is aangesloten op het modem. Is dat rechtstreeks met een kabel of met draadloze adapters in het stopcontact?

En heb je verder nog apparatuur in het netwerk zitten zoals bijvoorbeeld switches? Zo ja, welk merk en type zijn dat?


Alles geprobeerd wat je aangeeft.  Aangesloten met draadloze adapter kpn en verder geen switches. Dank voor reactie nu hopelijk nog een oplossing,  alvast bedankt!


Ik ben bang dat die draadloze adapters het probleem zijn. Het kan lang goed met die dingen maar uiteindelijk geven ze problemen. Ik hoop dat je een kabel kunt trekken vanaf het modem naar de tv ontvanger. Of misschien heb je nog een oude ontvanger die je kunt omwisselen?


Kabel gaat het niet worden.  Modem staat in de meterkast, niet dichtbij de huiskamer.  Ik heb nog een adapter liggen,  ga kijken of dat lukt, beter wordt. Als dat niet lukt, zal ik andere adapter moeten aanschaffen?


De draadloze adapters kunnen inderdaad wel eens voor de storing zorgen. De andere adapter testen is een goed idee. Hopelijk werkt dat. Anders kan je de stappen voor problemen et de draadloze adapters doorlopen.