Skip to main content
Beantwoord

Opnames en terugkijken werkt niet

  • May 16, 2020
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

Manon-x2
Topper
Forum|alt.badge.img

Goedemorgen.

 

Sinds gisteravond kan ik geen opnames bekijken of terugkijken. 
Wat kan ik er aan doen dat dit wel weer werkt? 

Beste antwoord door Paul van KPN

Hi @Manon-x2, welkom. Speelt dit probleem nog? Zo ja, dan is mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost.

Ik heb niets meer van je gehoord @Manon-x2 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • May 20, 2020

Hi @Manon-x2, welkom. Speelt dit probleem nog? Zo ja, dan is mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost.


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • May 27, 2020

Hi @Manon-x2, welkom. Speelt dit probleem nog? Zo ja, dan is mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost.

Ik heb niets meer van je gehoord @Manon-x2 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Manon-x2
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • May 27, 2020

@Paul_ ja na resetten werkte het weer! Bedankt