Skip to main content

Laatste paar dagen wordt onze opgenomen progamma onder brokenĀ  of hij sluit af en kunnen we door speolen tot waar we gebbleven waren.

Net tussen de middag keken we een progamma terug van gisteren die ik overig wel hadden opgenomen maar niet voor kwam op de lijst werd weer adrubt afgebroken en naar verloop van tijd komt de melding dat het progamma niet opgehaald kon worden.

Heb de modem gisteren geupdate maar weer gebeurd het heb de aris gereset maar dat maakt niks uit en nu?

Hi @smurf038! Wat irritant dat de opname zomaar onderbroken wordt. Krijg je ook een melding in beeld te zien?Ā 


Hoi Lisa,

Ā 

Meestal niet, loopt vast, afstandbediening reageerde niet lampje op ARIS wordt wel rood.

Andere keer moet ik herstarten, soms staat probeer het later nog eens.

Modem herstart, ARIS herstarten op toestel zowel via menu.

Ā 

M.vr.groet

Ā 

Ā 

Ā 


Oh huh. Het lampje wordt rood, dus de ontvanger valt gewoon uit tijdens het kijken? Dat is zeker niet de bedoeling. Dit gebeurd dus alleen tijdens het terugkijken en kijken van opnames, dus nooit bij het live tv kijken.Ā 

En kun je vertellen welke melding je soms krijgt? Dit zegt veel over wat er aan de hand is namelijk. Maakt het makkelijker voor ons om het probleem te begrijpen. Heb je trouwens meerdere tv-ontvangers? Zo ja, kun je ze onderling eens wisselen van plek?Ā 


Beste Lisa,

Ā 

We hadden het ook als we progamma terugkeken dus niet op genomen en nee we hebben 1 Arris signaal valt weg probeer het later nog eens dat is ongeveer de melding die we kregen volgen de keer zal ik het precies opschrijven maar vaak kregen we geen melding maar stopte hij gewoon en moesten we vanaf het begin doorspoelen totdat we aan gekomen zijn waar we waren met terug kijken


Gaat het de afgelopen dagen goed? Mocht het probleem weer voorkomen, dan kun je er ook voor kiezen direct te bellen met onze klantenservice. Zij kijken dan meteen met je mee wat er aan de hand is (op dat moment).Ā 

Voor de zekerheid hier ons nummer:Ā  0800-0402


Beste Lisa,

We hebben laatste dagen geen last meer gehad, mocht het weer voordoen zal ik het nummer bellen.

Ā 

Gr eelco