Skip to main content

Gids is een uur later, ipv bijv. 16.00 uur 17.00.

Live uitzending klopt wel maar opnames gaan de mist in begint een uur later. Fix dit aubĀ 

Oh. Kak. Daar ben ik niet blij mee. Moet nog veel van de laatste dagen kijken. Maar dat wordt hem niet begrijp ik.Ā 


Goedemorgen @Conny G,

Dat is inderdaad niet zoals het moet zijn. De leverancier is inmiddels op de hoogte gesteld en zodra we een update krijgen zullen we deze z.s.m. verwerken om het op te lossen. Dank voor het melden.

CC: @PeterGĀ 


Gisteren liep de ondertiteling ook verkeerdā€¦. En ik versta alleen Engels met ondertiteling...šŸ˜


Ik ga het nu even checken met All creatures ā€¦Ā 

@TijtheManĀ 

nb mijn moeder neemt ook Ɣlles op. Ook van bbc first. Van haar nog geen klacht over bv genoemde programma, dat de opname mislukt was.

ENā€¦Ā IK START NET DE OPNAME VAN Alle creatures great and small vanĀ 22 novemberĀ en die isĀ prima opgenomen.Ā 

Dus als je blieft niet lukraak die tijd zomaar aanpassen. Dit is wat anders.

Ik ben nu wel benieuwd met welk programma opname en wanneer @Conny GĀ  dit probleem heeft geconstateerd.


@PeterG,

Ik heb vanmorgen de programmering van dat moment bekeken en constateerde dat er inderdaad een mismatch was in wat er op tv was vs wat er in de EPG stond (Sister Boniface Mysteries in de EPG, maar New Tricks op tv). Het zal wellicht niet op alle programmaā€™s van toepassing zijn zoals jeĀ geconstateerd hebt, maar was voor mij reden genoeg om de leverancier op te schakelen. Deze zal gelukkig niet direct de hele EPG een uur verschuiven gelukkig 🙂 . Ze vragen een update bij de BBC om de correcte planning ten aanzien van de programmering. Alles wat goed staat blijft dan goed staan en alles wat uit de pas loopt wordt aangepast.


Hier hetzelfde probleem Ghosts en Grantchester zijn opgenomen maar je krijgt de programmaā€™s ernaĀ te zien. Bij Ghosts balen want het programma ervoor kun je niet terugkijken. En op dat tijdstip was dan Ghosts. Snappen jullie het nog šŸ˜‰


Goedemorgen @LiesSuus,

Ik kan je prima volgen zoĀ šŸ˜„

Helaas zijn de opnames niet te verschuiven. Deze zijn namelijk al gemaakt en daarmee dus niet meer aan te passen. Fingers crossed dat de aflevering snel herhaald wordt.