Alle opnames die ik probeer af te spelen uit het opname pakket geven alleen maar een zwart beeld. Daarbij maakt het niet uit wanneer de opname was (zowel van gister als van vorige week als van half jaar terug). Ook geen verschil in op welke zender het oorspronkelijk was.
Geeft geen foutmelding oid, speelt wel af , de tijd zie je tellen, maar beeld blijft gewoon zwart.
Uiteraard alles al een keer opnieuw opgestart, stekker eruit etc. Is dit probleem al bekend en kan ik zelf nog iets doen?
Groet, Nathalie
Beste antwoord door TijtheMan
Daar zijn we weer. De fix is uitgerold en daarmee zou het issue verholpen moeten zijn.
Met de eigen test voor de fix had ik 4 van de 28 opnames die zwart beeld gaven en nu na de fix 0 van de 30 opnames. Hiermee kan ik stellen dat ik voorzichtig positief ingesteld ben 😇
Ik ben ontzettend benieuwd of jullie het issue nog steeds ervaren of dat het inderdaad weer werkt zoals het hoort. Natuurlijk kan het een keer gebeuren, maar dit zal nu eerder meer uitzondering dan regelmaat zijn.
Als ik het goed begrijp speelt het bij jou op een van beide ontvangers @MCJF? Hoe zijn beide kastjes verbonden met het modem, is dat met een directe kabel, zit er iets tussen of is het met een draadloze oplossing verbonden?
Heb je beide t-ontvangers ook al eens van plek verwisseld, gaat het dan mee met de ontvanger of blijft het op dezelfde plek (met de andere ontvanger)?
Heb Arris tv ontvangers gewisseld nog steeds zwart beeld bij tweede ontvanger ook bij beide opnieuw fix gedaan. Beide zijn direct aangesloten via de RJ45 cat5 tweede via up link router. Blijft vreemd tv kijken gaat prima maar opname terug zien of terug kijken werkt niet op tweede. Is er een oplossing geloof dat ik alles geprobeerd heb. Als zo blijft, dan eind van abonnement naar vorige provider terug.
Na alle lof over KPN besloten om naar glasvezel over te stappen ben ik niet meer overtuigd m
Heb inmiddels helemaal geen tv meer oa code 307 wat ik ook uitvoer conform de aanwijzingen deze code komt steeds terug , er is geen mogelijkheid kom kon te bellen alleen via hele dure nummers 1 euro pm ongelofelijk wat een slechte service
Inmiddels kpn te pakken gekregen (via betaalbaar nummer 08000402) krijg nieuw modern maar heb vanavond geen tv internet. Zou ik korting krijgen op de factuur :-)
Dat is wel heel gek, het is van zwart beeld bij opname gegaan naar alles op zwart. Er speelde mogelijk al wat meer bij jou, wat nog niet opgemerkt was. Het 0800-0402 nummer is gratis inderdaad, dat is geen betaalnummer. Ik ben benieuwd hoe het gaat als je het nieuwe modem hebt gekregen, zowel met de hele verbinding als met de opnames.
Probleem bij zwart beeld (video loopt maar geen beeld en geluid) contcat gezocht ,met KPN van ales geprobeerd niets werkt, na veel info uitwisslen over aanlsuitingen etc.etc . Maakte KPN medewerker opo merking dat TV en Video (terugkijken) een ander signaal hebben.
Oplossing oud was kabel vanuit WIFI station aangesloten op router (uplink) en van daar uit naar KPN tv box naar zolder.
Een splitter geplaats op siginaal wifi kabel 1e etage, deze op een switch gezet 1x naar KPN box zolder en 1x naar uplink router voor overige aansluitingtren (computer etc).
Kunnen op zolder KPN box opname terug zien en terug kijken zonder problemen.
Dankszij oplettende en meedenkende KPN medewerker samen het probleem opgelost.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.