Skip to main content

Nadat ik een enkele opname heb gewist blijken er nog 20 opnames t zijn gewist en blijven er nog 5 opnames staan..

Ik had nog ruim voldoende ruimte, ca 75%

 

Eerder heb ik dit nog eens gehad, zonder verklaarbare reden.

 

vr groet

Eric

Hoe oud waren de opnames? Want ... alles wat ouder is dan een jaar word sowieso gewist.


De opnamen waren enkele weken tot maanden oud en van diverse zenders.

 

 


Hi @Eric 51! Vervelend dat de opnames verdwenen zijn. Als ze maar een paar weken oud waren dan heeft het niet gelegen aan de houdbaarheid. 

Heb je de tv-ontvanger al stroomloos gemaakt? Of heb je recent wijzigingen gedaan in je pakket? En zijn de opnames wel te zien via tv.kpn.com


Dag Bram,

Ik heb de tv ontvanger niet stroomloos gemaakt.En ook niet het pakket gewijzigd.

Ik volg nu wat er eventueel gebeurt. Laatst werd er niet opgenomen. Ik vermoed dat een uitval van de wifi verbinding een rol kan spelen.

groet


@Eric 51 wifi zelf gaat er geen effect op hebben. Zelfs het uitvallen van de verbinding hoort er geen effect op te hebben. Opgenomen programma's staan niet op je tv-ontvanger. Die staan bij ons opgeslagen. Op het moment dat je aangeeft dat een programma opgenomen moet worden, dan slaan we dat op aan onze kant. Wat er op dat moment aan de hand is met je tv-ontvanger maakt niet uit. 

Wat wel kan gebeuren is dat je tv-ontvanger op het moment van ophalen van die opnames geen goede verbinding heeft. Als dit het geval is moet het voldoende zijn je tv-ontvanger tijdelijk stroomloos te maken. Laat dus nog even weten of dat heeft geholpen.

Als dat niet zo is, vul dan je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. 

Laat daarbij ook even weten of je nog programma's weet die er niet meer zijn. 3 of 4 voorbeelden is daarbij voldoende. Probeer ook nog een paar nieuwe programma's op te nemen en laat weten hoe dat is gegaan.

Met die informatie heb ik voldoende om de technische dienst er naar te laten kijken voor je. 🙂


Beste Bram,

 

dank voor je opvolging en adviezen.

Ik laat het even allemaal voorbij gaan om reden dat ik over 10 dagen verhuis en op het nieuwe adres een nieuw abonnement neem bij KPN op mijn eigen naam. (Momenteel heb ik ontvangst via wifi in een aanleunwoning.)

Ik had overwegend erg positieve ervaringen met KPN en hoop dat ik de gemelde problemen straks niet meer tegenkom.

 

m vr groet

Eric


Ik begrijp de opmerking over Wi-Fi niet. KPN tv-ontvangers werken niet via Wi-Fi. 


(Momenteel heb ik ontvangst via wifi in een aanleunwoning.

Oh, kijk je dan op het abonnement van de abonnement houder in de hoofd woning?

Mogelijk heeft die persoon ze dan verwijderd. 


@Henk2304 gezien de reactie van 10 november denk ik dat @Eric 51 via iTV online kijkt via de wifi. En het vermoeden had dat de verbinding het probleem kon zijn.

@Eric 51 mocht je de opmerking van @PeterG nog zien, ik denk dat dit een goeie kandidaat is voor wat er aan de hand was. Ik zal in ieder geval het topic voor je sluiten. 🙂