Skip to main content

Opnames van gtst zijn niet te kijken. Geven een foutmelding bij starten. Zowel via de tv als via de app.

 

Ik zie net dit topic voorbij komen.

https://forum.kpn.com/uitleg-over-het-forum-nieuws-3/afspelen-mislukt-509911


@Jolanda Lazeroms Welkom op het forum. Bestaat het probleem van het niet kunnen terugkijken op dit moment nog?


In een ander topic was de tip dat je het kinderslot uit moest zetten. Dan wordt het weer wel opgenomen, maar het kinderslot uitzetten is natuurlijk geen oplossing. 


@Jolanda Lazeroms Worden de afleveringen niet opgenomen of worden ze wel opgenomen en lukt het niet om ze af te spelen? Mocht het om het tweede gaan dan heb ik dit inderdaad eerder gehoord, klopt het dat je bij eerdere afleveringen je pincode moest invullen om te kunnen kijken? Als dat het geval is, zou je dan eens naar de laatst werkende aflevering willen gaan en de pincode willen invullen? En zou je dan hierna naar een niet werkende aflevering willen gaan? Dit was bij een andere klant de oplossing. Mocht het niet lukken, zou je dan kunnen laten weten hoe laat het is getest en op welke datum? En om welke aflevering of welke afleveringen het gaat? Dan kunnen we intern verder onderzoek doen!


Afleveringen worden op het moment wel opgenomen omdat het kinderslot eraf is gehaald. Dus alle opnames kan ik nu bekijken. Maar ik zou het ook graag opnemen met het kinderslot erop.

 


@Jolanda Lazeroms Bedankt voor de toevoeging, de situatie staat op dit moment uit bij de ontwikkelaars. Zodra ik meer informatie heb dan zal ik dit hier delen!