Skip to main content

Glasvezel via xs4all Fritzbox geeft bij opnames via de app storende geluiden.

Heeft iemand een oplossing hiervoor?

 

Hoi @WvdPu en welkom op het forum! Dat lijkt me niet prettig kijken, dus ik ben benieuwd. Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Wellicht gaat het daarna beter. Ook raad ik je aan om het op een andere apparaat te testen. Mocht het geluid dan wel goed lopen, dan is de kans groot dat het in het huidige apparaat zit dat je nu gebruikt en kun je die bijvoorbeeld een fabrieksreset geven (na een back-up van alles te hebben gemaakt). 


Helaas is het zo dat het op/met andere apparaten ook die storing geeft. Ik mezelf de oplossing gegeven door een extra ontvanger te bestellen. 


Wat gek dat het op meerdere apparaten gebeurt. Is dit ook met meerdere programma's het geval, of één specifieke opname? In dat laatste geval, welke opname en van welk zender? Kijken via de iTV ontvanger is inderdaad een mooie tussenoplossing, maar het zou ook naar behoren moeten werken via de app.


Dat is waar, het was met name de opname van beste zangers van vorige week en eerder. Opnames van NPO1.


Die storing met betrekking tot opnames,  en dus ook terugkijken, van NPO 1 via online is opgelost. 

Alleen opnames van tijdens de storing zullen het nog hebben natuurlijk. 


Dank voor je info. Peter.