Skip to main content

Ik heb een idee hoe dit te realiseren zal kunnen zijn;

Ik heb een prepaid telefoon bij Voda*one, vroeger moest je 1xp/j (of 1x per half jaar, dat weet ik niet meer precies) geld erop storten om er voor te zorgen dat je je mobiele-telefoonnummer en saldo zou blijven behouden; nu hoeft dat niet meer: als je 1x belt met je prepaid mobieltje (SMS of internet kan ook) behoud je je nummer en saldo weer voor een half jaar.

Let op je moet dit niet via wifi doen maar via hun netwerk.

 

Ik ga geen reclame maken voor deze concurrent, laat dat duidelijk zijn, maar dit systeem vind in ingenieus.

 

Nu terug naar het onderwerp.

 

Stel je hebt een opname gemaakt die je dolgraag wilt bewaren en als je m binnen een jaar weer bekijkt dat de bewaartijd van die opname weer automatisch met 1 jaar verlengt wordt (als je m niet bekijkt binnen 1 jaar ben je m kwijt) dan is dat volgens mij het ei van Columbus.

 

Als Voda*one zoiets kan maken moet KPN het zeker ook kunnen.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

 

Groetjes,

D-box

 

 

Idee is leuk, voor mij niet nodig. Ik kan mij voorstellen dat ik een bepaalde film of serie jaren later nog eens terug wil kijken.

 

1. Dan moet KPN deze opname jaren bewaren.

2. Ik moet elk jaar de opname voor enkele seconden gaan bekijken. Ik ga zoiets niet in mijn agenda zetten. Als een film of serie echt zoveel waard is, huur of koop ik hem wel een keer.


Ik vind die bewaartermijn van een jaar een redelijke termijn. Als ik na een jaar een opname nóg niet bekeken heb, zal ie voor mij ook niet zó interessant zijn. Vaak verwijder ik 'm dan zelf al.


Ik heb een idee hoe dit te realiseren zal kunnen zijn;

Ik heb een prepaid telefoon bij Voda*one, vroeger moest je 1xp/j (of 1x per half jaar, dat weet ik niet meer precies) geld erop storten om er voor te zorgen dat je je mobiele-telefoonnummer en saldo zou blijven behouden; nu hoeft dat niet meer: als je 1x belt met je prepaid mobieltje (SMS of internet kan ook) behoud je je nummer en saldo weer voor een half jaar.

Let op je moet dit niet via wifi doen maar via hun netwerk.

 

Ik ga geen reclame maken voor deze concurrent, laat dat duidelijk zijn, maar dit systeem vind in ingenieus.

 

Nu terug naar het onderwerp.

 

Stel je hebt een opname gemaakt die je dolgraag wilt bewaren en als je m binnen een jaar weer bekijkt dat de bewaartijd van die opname weer automatisch met 1 jaar verlengt wordt (als je m niet bekijkt binnen 1 jaar ben je m kwijt) dan is dat volgens mij het ei van Columbus.

 

Als Voda*one zoiets kan maken moet KPN het zeker ook kunnen.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

 

Groetjes,

D-box

 

 

Kun je niet iets met een dvd recorder 

Tussen de itv met hdmi en tv koppelen en opnemen op dvds 

Die dingen zijn makkelijk te krijgen bij een plaatselijke kringloopwinkel 

 

 


Het idee is inderdaad leuk maar ik sluit mij aan bij @Katana321 in deze. Als ik iets ga uitstellen dan is het niet interessant voor mij om te bewaren. Zelf vind ik een jaar ook meer als voldoende. ;) 


Kun je niet iets met een dvd recorder 

Tussen de itv met hdmi en tv koppelen en opnemen op dvds 

Die dingen zijn makkelijk te krijgen bij een plaatselijke kringloopwinkel 

Hoi Peter-Keetfm

Wat een geweldig idee!

Ik ga me eens informeren.

Hartelijk dank voor het  meedenken en voor je antwoord.

 

Groetjes,

D-box

Â