Skip to main content

Goedenavond,

Ik heb een aantal films opgenomen. Deze kan ik opeens niet meer terugvinden op mijn tv. Nog wel in mijn app op mijn mobiele telefoon. Totdat ik net voor mijn app een update heb gedaan. Nu zijn daar de opnames van de films in augustus ook verdwenen. Heel erg vervelend. Ik heb voor de verdwenen films (alleen van augustus) de modem uitgezet en stekker er uit 20 sec. Zo ook met de tv ontvanger. Voor deze laatste ook nog een frisse start gedaan. Heeft niet geholpen.

Hoe krijg ik mijn opnames terug zowel op tv ontvanger als op mijn mobiel?

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hi @IngridB73! Ik ga graag voor je kijken wat er aan de hand is. Goed in ieder geval dat je al een frisse start hebt gedaan. 

Kan je nog bevestigen dat je geen aanpassing van je pakket hebt gedaan? En dat in je MijnKPN gewoon het opname pakket staat? En hoe gaat het als je nu iets opneemt? Blijft de nieuwe opname wel staan en wordt die gewoon gemaakt?


Hoi Bram,

Ik heb geen aanpassing in mijn pakket gedaan en opname pakket staat uiteraard aan. Opname gaat gewoon zoals altijd. Alleen al die opgenomen films van augustus zijn weg. En na update van de interactieve tv app op mijn mobiel ook verdwenen. 

Dus opnames nemen gewoon op, stonden in de lijst en daarna opeens niet meer


@IngridB73 juist.

Wil je aangeven op welke tv-ontvangers dit probleem voorkomt? Vul daarvoor in je profiel de serienummers van de ontvangers in het veld “Persoonlijke opmerkingen”. Deze serienummers staan op een witte stikker aan de onderkant van de tv-ontvanger. Deze zal beginnen met “J3”, “J4” of “J5”. 

Wat me opvalt is dat ik 2 extra tv-ontvangers in het systeem zie staan. Ik denk niet dat dit de oorzaak van de storing is maar ik wil deze wel graag uit het systeem verwijderen. Waarschijnlijk staan ze nog in de registratie omdat deze niet goed weggehaald zijn na een wissel. Bevestig dus nog dat je op dit moment gebruik maakt van 2 tv-ontvangers.

Als laatste wil ik je vragen aan te geven op welke manier je de opnames gepland hebt. Of dit via iTV online is gedaan of via het menu van de tv-ontvanger.


Beste Bram,

Ze zijn niet alleen verdwenen van de ontvangers maar ook van mijn mobiel en van de smart tv app.

De twee extra ontvangers heb ik wel degelijk in gebruik en ooit eens gekocht en zijn daarna een keer vervangen door de meest recente. Dus niet verwijderen. Ik zal morgen bij allen eens kijken of er ergens nog wel de opnames staan.

Ik heb op verschillende manieren de opnames gedaan. De een via mijn mobiel (itv online) en de andere via een ontvanger.

Ik laat je weten of er ergens in huis nog wel de opnames staan.

 


@IngridB73 ik heb navraag voor je gedaan. Daaruit is de vraag gekomen om voorbeelden aan te leveren.

Ik snap dat je verdwenen opnames niet kan inzien. Maar heb je nog enig idee van welke zenders deze waren? Op welke datum en welke tijd? Zo niet, geef dan een schatting aan. 

Laat het hier weten en dan zet ik het gelijk voor je door. 


Beste Bram,

 

Ik weet inderdaad niet meer om welke films het ging. Het was geloof ik net5 en sbs9 een aantal ergens in augustus. Ik denk ergens tussen 8 en 25 augustus ofzo


Helaas is dat te globaal, @IngridB73 .  :-(

Ik heb echte datums/tijdstippen en titels nodig.  Mocht dit weer gebeuren, laat het mij direct weten met die informatie. Dan kan ik actie ondernemen. 


Die gegevens kan ik dus niet meer doorgeven daar ze verdwenen zijn. De volgende keer zal ik het meteen doorgeven als ze bijvoorbeeld nog wel op mijn mobiel staan omdat die niet automatisch update