Skip to main content

Ook ik ben met stomheid geslagen…

 

Alle info (seizoensnummer, afleveringsnummer) is in de TV Gids te vinden, maar zodra iets opgenomen is, is die informatie weg. Nergens te vinden bij de opgenomen afleveringen. Tuurlijk, je kunt chronologisch gaan kijken. Maar helaas wordt er wel eens iets dubbel opgenomen en dan is het vooraf niet te zien, welk seizoen en/of aflevering het was.

 

Nu snap ik wel dat hier mensen zijn die verdomd weinig naar opnames kijken en het voor hun wel voldoende is en weinig prioriteit aan opnames geven en met heel weinig tevreden zijn, maar met een beschikbare ruimte van nog 30% is het verdomd handig direct die info wel te kunnen zien. Ik had de stille hoop dat hier eventueel met een nieuwe software naar gekeken zou worden, maar helaas.

 

Is dit überhaupt mogelijk? Elementaire informatie is gewoon beschikbaar in de TV Gids, maar na weken is dat natuurlijk niet meer terug te halen.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @CreativeS, goed dat je 't aankaart! Ik zie dat je dit ook in het pilottopic van de nieuwe firmware gedaan hebt. Heel fijn. Alle feedback die daarin gegeven wordt, wordt sowieso meegenomen. Ik ga er dan ook vanuit dat er naar gekeken gaat worden! Of en wanneer dit aangepast gaat worden, durf ik niet zeker te zeggen.