Skip to main content

Waarom kan ik mijn RTL lounge opnames wel via een TV met settopĀ terug kijken maar gaat dat niet via de LG TV app of met de ITV app op de telefoon?

Beste @HBX1000Ā 

Dit ligt bij RTL Nederland, ze geven KPN geen toestemming om het via de mobiele telefoon/tablet weer te geven. Waarom RTL dat niet wilt hebben begrijp ik ook niet, maar KPN kan hier niks aan veranderen.Ā 


Maar opnames van RTL Lounge kan ik gewoon terugkijken, ook buitenshuis en via 4G.

Ā 


HoiĀ @HBX1000, welkom hier.

Ik begrijp dat je de opnames van RTL Lounge alleen maar op de STB kan kijken. Gaat het dan om 1 programma? Of echt alle opnames? Lukt het als je uitlogt en opnieuw inlogt in de app? Of als je ze zelfs helemaal verwijderd en opnieuw installeert? Heb je dat allemaal al getest?


Van alle programmaā€™s kunnen we de opnames terug kijken, alleen van RTL Lounge niet. Dit is een dagelijkse serie opname.

Dit lukt niet met de app via de telefoons (want dan hadden we het nog via Chromecast kunnen kijken) en ook niet op de appā€™s geĆÆnstalleerd op de LG televisieā€™s. TVā€™sĀ aangesloten op zowelĀ een ethernetkabel als via WIFI niet mogelijk. Zodra we via een andere TV via de settop kijken gaat het wel.

De verschillende appā€™s zijn alle 4 op verschillende tijden geĆÆnstalleerd en op verschillende modellen LG TVā€™s en Iphone telefoons.Ā Overigens lukt het via de IPAD ook niet.


Van welk programma is die serie opname die je niet terug kunt kijken?


Maar daadwerkelijk alle programma's? Heb je voorbeelden daar van? Van de specifieke programma's? Dus niet alleen Top Gear? Zou je dat willen doorgeven?


Ik ga er van uit dat het voor nieuwe opnames weer werkt. Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen.


RTL Lounge werkt helaas niet via de app. Van alles geprobeerd. Alleen maar via de box. Hoe raar ook. Geldt ook voor nieuwe opnames. Weet het effe niet meer.Ā 


Voor alle dus. Maar zonder voorbeelden of wat dan ook kan ik het ook niet testen, dan weet ik het ook even niet.Ā