Skip to main content

Na een update van mijn tv-ontvanger kloppen mijn opnames niet meer. Er staan heel veel oude reeds verwijderde opnames tussen en nieuwe opnames ontbreken. Ik heb de ontvanger al gereset en de software opnieuw geladen, maar het probleem blijft bestaan. Hoe kan ik dit oplossen?

Hoi @Mirzwi, welkom op het forum! 
Dit is wel ontzettend merkwaardig! Zou je eens kunnen kijken via http://tv.kpn.com/ of de opnames daar wél kloppen? 
Daar ingelogd kun je ook wat makkelijker de verkeerde opnames verwijderen. Ik kan helaas geen invloed uitoefenen op je opnames, als deze kwijt blijken te zijn kunnen we deze niet meer herstellen.


Hier ook na de update dat de opnames niet meer kloppen

De opnames van afgelopen week staan er niet, ook niet via de laptop op http://tv.kpn.com/
En opnames die ik eerder verwijderd had, zijn nu terug

Heel erg vervelend

Hoop dat de opnames terugkomen


Dag Thomas, de opnames online en in de app kloppen ook niet meer. Het lijkt inderdaad een versie van een week voor de update te zijn, wat in die week is verwijderd is teruggezet en wat nieuw was opgenomen is verdwenen, Erg jammer, omdat er een paar eerste afleveringen van nieuwe series tussen zaten die niet teruggekeken kunnen worden.

Ik begrijp dat hier geen oplossing voor is?


Ik krijg inmiddels meerdere signalen hierover binnen en we zijn hierover in gesprek met de ontwikkelaars.
Dit is geen garantie dat de opnames te herstellen zijn maar we kijken graag naar waar het mis is gegaan en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

@Mirzwi en @Wifema Kunnen jullie je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


Mijn abonnement verloopt via Budget alles-in-1, heeft het dan zin dat ik het profiel invul?

 


Hoi @Mirzwi, welkom op het forum! 
Dit is wel ontzettend merkwaardig! Zou je eens kunnen kijken via http://tv.kpn.com/ of de opnames daar wél kloppen? 
Daar ingelogd kun je ook wat makkelijker de verkeerde opnames verwijderen. Ik kan helaas geen invloed uitoefenen op je opnames, als deze kwijt blijken te zijn kunnen we deze niet meer herstellen.

Ook wij zijn na de update alle opnamens kwijt ben dus niet de enige

 


@Mirzwi helaas kan ikzelf dan weinig voor je betekenen. Je kunt dit dan het beste bij hen neerleggen.
@Joanmame8   Kun jij je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


@Mirzwi helaas kan ikzelf dan weinig voor je betekenen. Je kunt dit dan het beste bij hen neerleggen.
@Joanmame8   Kun jij je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


heb ik al gedaan, maar zij kunnen me ook niet verder helpen. neem aan dat zij ook niet zoveel invloed hebben op de ontwikkeling en uitvoering van de update?


@Mirzwi helaas kan ikzelf dan weinig voor je betekenen. Je kunt dit dan het beste bij hen neerleggen.
@Joanmame8   Kun jij je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


heb ik al gedaan, maar zij kunnen me ook niet verder helpen. neem aan dat zij ook niet zoveel invloed hebben op de ontwikkeling en uitvoering van de update?

gedaan hoop dat ze het kunnen herstellen wel raar oude opnames die ik allang verwijderd had stonden er weer op de nieuwe opnames zijn weg ook alles wat ik gepland had ook weg 


Bedankt voor het melden @Joanmame8, ik vrees dat de opnames niet weer terug te halen zijn maar ik heb het doorgegeven bij mijn collega's van de achterliggende afdeling.

@Mirzwi als zij diensten van ons doorgeven zouden zij ook een proces moeten hebben om problemen met deze diensten via hun eigen ingang bij ons te melden. 


Bedankt voor het melden @Joanmame8, ik vrees dat de opnames niet weer terug te halen zijn maar ik heb het doorgegeven bij mijn collega's van de achterliggende afdeling.

@Mirzwi als zij diensten van ons doorgeven zouden zij ook een proces moeten hebben om problemen met deze diensten via hun eigen ingang bij ons te melden. 


ja, das ook weer waar. ik heb het probleem nogmaals bij hen gemeld, ik wacht reactie af, maar ga er van uit dat de opnames niet meer te redden zijn.


Ook bij mij zijn na de update van gisteren alle opnames van na 10 juni 2020 verdwenen en staan er weer veel opnames op die ik al verwijderd had


Ik ben ook opnames kwijt en verwijderde staan er weer op.

ik heb eerst de onbelangrijke gekeken en de belangrijke zijn nu dus weg, ben echt pissed!!

Ik begrijp dus dat ze ook niet meer terug te halen zijn?


Sinds de update van de week ben ik ook al mijn nieuwe opnames kwijt en staan er de laatst verwijderde er ineens weer op! Dat ik baal als een stekker is nog zacht uitgedrukt.. Ik neem aan dat als de verwijderde opnames er ineens weer opstaan dat de nieuwe er ook er weer opgezet kunnen worden? Zoniet dan wil ik graag mijn geld terug voor het opname pakket.. we gaan natuurlijk niet betalen voor iets wat maar half werk levert hea. Vind dit een slordige fout.. als er al zoveel meldingen zijn en er word nogsteeds weinig mee gedaan.. Shame on you KPN..Â