Skip to main content
Beantwoord

Opnames kpn itv weken niet op ipad

  • March 7, 2020
  • 6 reacties
  • 252 keer bekeken

Ik kan geen opnames bekijken die we thuis hebben opgenomen. Als ik deze wil bekijken op een iPad werkt het niet. Op meerdere iPads geprobeerd. Ze zijn allemaal bvoorzien van der laatste update. Wat nu?

Beste antwoord door Tycha

Welkom @Pjoekie 

Neem je de programma's op via de HD-glas zenders? Dan kan je deze niet terugkijken in de app.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 7, 2020

Welkom @Pjoekie 

Neem je de programma's op via de HD-glas zenders? Dan kan je deze niet terugkijken in de app.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 7, 2020

Echt waar, wat vreemd. Wij nemen inderdaad op via HD glas….dank je wel voor de info.


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 7, 2020

Hopelijk komt daar ooit nog eens verandering in door een update,

Toch @wjb 😁


wjb
Wijsgeer
  • March 7, 2020

Hopelijk komt daar nog eens verandering in,

Toch @wjb 😁

Ik zal daar voor blijven vechten. :wink:

Belofte maakt schuld en KPN heeft beloofd dat de HD-"Glas" zenders samengevoegd zullen worden met de SD en HD zenders. Na HD op 1 zou HD-"Glas" op 1 gerealiseerd worden maar helaas wachten we daar ondertussen al twee jaar op.


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • March 10, 2020

Welkom hier @Pjoekie. Het antwoord is inmiddels al wel gegeven zie ik. De enige oplossing op dit moment is dus opnames inplannen op de HD-zenders…. Het is namelijk niet bekend wanneer opnames van de HD-glaszenders te kijken zijn via de app..


wjb
Wijsgeer
  • March 10, 2020

Het is namelijk niet bekend wanneer opnames van de HD-glaszenders te kijken zijn via de app..