Skip to main content

Hallo KPN,

kunnen jullie me vertellen wat hier uit is gekomen.
De discussie lijkt stil gevallen en ik heb nu eenzelfde probleem dat er van de 10 opnames afgelopen zondag 5 tussen uit verdwenen zijn en vandaag constateer ik dat er nog een aflevering weg is.

 Zowel in de App als op de ontvanger.

Ik hoor graag hoe dit op te lossen.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo Shyrin,

beetje vreemd dat er dan willekeurige afleveringen verdwijnen, midden in de serie, dus niet de oudste aflevering, en dat er wel nog meerdere geplande opnames opgenomen worden en er naar 1 opname verdwijnt.

Verder ook niet logisch dat sowieso niet de oudste opnames verwijderd worden. Vlgs Lisa was sprake van een probleem wat uitgezocht zou worden.

 

Verder met betrekking tot de series die opnieuw worden opgenomen ook heel logisch dat er dan ineens een serie opnieuw vanaf aflevering 14 opgenomen wordt.

De hele opname mogelijkheid is alles behalve logisch. Waarom zou ik eerder opgenomen series moeten verwijderen? En waarom kan dat alleen via de ontvanger?

Voorheen hadden jullie online kijkmogelijkheid voor oa tablet waarbij ook werd aangegeven hoeveel opnamecapaciteit er nog is.

Die webpagina werkt niet meer voor mobiele apparaten, terwijl dat wel een oplossing zou zijn voor jullie klanten met een Android of iOS versie waar de nieuwste App versie niet opdraait.

Kortom  misschien toch maar ‘ns verder kijken naar andere provider die wel aandacht heeft voor trouwe klanten .

Zoals nu ook weer een kadootjes actie die wel op Facebook staat maar niet naar vaste klanten gemaild wordt.

 

 


….en toen was het stil want dan ben je niet alleen al jaren een vaste klant maar ook een kritische, dus lastige klant met een onoplosbaar probleem…..


@Mrs.Strong Ik heb je reactie helemaal over het hoofd gezien. Het sporadisch voorkomende probleem, waar aan gewerkt werd, kon niet gekoppeld worden aan jouw ontvanger, want de grote opslag aan opnames was de boosdoener. Als je de hele lijst grotendeels geleegd hebt en nog steeds last hebt van het willekeurig verdwijnen van opnames, dan pas kunnen mijn collega's meekijken of er iets anders aan de hand is. De oudste opname zou ook verwijderd moeten worden, maar dit gaat niet altijd goed. We adviseren om zelf opnames te verwijderen, als de opslag vol raakt én je nieuwe afleveringen wilt opnemen. 

Hoe gaat het nu met de opnames, nadat de oude opnames verwijderd zijn? Blijven ze allemaal staan?

Wat betreft online opnames kijken. Dat kan nog gewoon > https://tv.kpn.com/ 
Je kunt ook de iTV app van KPN installeren op je mobiel of tablet

  • Android, voor toestelstellen met Android 5.0 of hoger
  • IOS, voor toestellen met iOS 10 of hoger

Hallo Lisa,

 

= fijn dat de webpagina weer te benaderen is zonder de melding dat je een mobiel apparaat hebt en er dus niet op kan. Nog fijner zou zijn als je (hier) dan ook weer kan zien hoeveel opnamecapaciteit je nog hebt zoals dat eerst wel kon

 

= zou niet zo mogen zijn dat als je nog 14% opnamecapaciteit hebt er dan wel 3 afleveringen worden opgenomen en er eentje wordt verwijderd en er daarna nog ruimte is. 

 

= vandaag zend een zender 8 herhalingen van een eerder opgenomen, bekeken & verwijderde, serie uit en deze worden allemaal opgenomen. Zo neemt de opnamecapaciteit  dus ook ongevraagd af

 

= verder stond er een aflevering van een serie geprogrammeerd bij de aflevering in de gids naar niet in de opname lijst. Gebeurt ook zeer regelmatig. En als je dat dan wilt herstellen, wat kan, dan zijn alle eerder opgenomen afleveringen niet meer bij elkaar zichtbaar

 

In de vorige app, die er veel minder fancy uitzag, maar meer functionalitiet had, hadden we deze problemen niet.

Kortom gewoonweg een waardeloos systeem waar we € 5,= per maand voor betalen. 
 

Je miet er even bij blijven, maar dan heb ook wat, oh nee toch niet….

 

Gr. Chantal 


Hoi @Mrs.Strong! Ik heb moeite met begrijpen wat je schrijft..

= zou niet zo mogen zijn dat als je nog 14% opnamecapaciteit hebt er dan wel 3 afleveringen worden opgenomen en er eentje wordt verwijderd en er daarna nog ruimte is. 

= vandaag zend een zender 8 herhalingen van een eerder opgenomen, bekeken & verwijderde, serie uit en deze worden allemaal opgenomen. Zo neemt de opnamecapaciteit  dus ook ongevraagd af

= verder stond er een aflevering van een serie geprogrammeerd bij de aflevering in de gids naar niet in de opname lijst. Gebeurt ook zeer regelmatig. En als je dat dan wilt herstellen, wat kan, dan zijn alle eerder opgenomen afleveringen niet meer bij elkaar zichtbaar

 

  1. Je hebt dus nog 14% opslagcapaciteit en neemt tegelijk 3 opnames op. Één andere opname wordt verwijderd en ná het opnemen heb je ruimte over. Conclusie: de opname had niet verwijderd hoeven worden, klopt dit? 
  2. Een hele serie wordt opgenomen zonder dat jij dit aangevinkt hebt. Conclusie: jouw opname functie is een eigen leven aan het leiden en neemt ongevraagd programma's op. 
    1. Om welke serie gaat het (zodat mijn collega's dit kunnen onderzoeken)?
  3. Er staat een opname klaar in de gids, maar de aflevering is vervolgens niet opgenomen? Hoe probeer je de opname dan te herstellen? Door opnieuw te selecteren? 
    1. Als dat klopt: Heeft dit opnieuw selecteren van de opname gevolgen voor de al opgenomen programma's in de reeks? Wat ik bedoel te zeggen: worden alle al-opgenomen programma's verwijderd? 

Hoor graag, dan zet ik het door om verder te laten onderzoeken. 

 


Hallo Lisa,

 

ik heb het gevoel dat ik in herhaling val:

  1. Ja dat klopt, zie eerdere opmerkingen
  2. Ja dat klopt, het gaat om al eerder opgenomen series. Meekijken heeft geen zin want zodra ik het zie verwijder ik de serie opname die opnieuw geprogrammeerd staat
  3. Ja dat klopt, de eerder opgenomen aflevering staan dan niet meer bij elkaar. Nu weer gebeurd, aflevering 1 opgenomen, inmiddels zomaar verdwenen. Aflevering 2 & 3 staan niet in de lijst om morgen op te nemen terwijl er bij de afleveringen wel een rood bolletje staat dat ze geprogrammeerd staan

 

Kortom DRAMA systeem waar ik dus wel extra voor betaal elke maand, en dit is niet nieuw maar speelt al veel langer.

Gr. Chantal


Hi @Mrs.Strong, ik haak ook even in. 

Ik wil graag inzoomen op wat er allemaal gebeurt op jouw account, ik heb echter alsnog je postcode en huisnummer nodig. 

Zou je zo vriendelijk willen zijn om deze gegevens in te vullen in je profiel en mij hier een seintje te willen geven als je dit hebt gedaan? Niemand kan dit verder zien overigens, behalve wij als KPN medewerkers. 


Hallo Alex_P,

die gegevens heb ik 2 maanden geleden ook toegevoegd op verzoek van je collega Lisa.

Gr. Chantal


Hallo Alex_P,

die gegevens heb ik 2 maanden geleden ook toegevoegd op verzoek van je collega Lisa.

Gr. Chantal

Gek! Ik zie ze niet. Zie jij ze wel onder je profiel? Ik zie daar alleen maar lege velden. Heb je ze wel opgeslagen? 


Alex_P,

misschien dan even de post terug lezen of je collega Lisa vragen.

Alle issue zijn al eerder gemeld, ook viaandere kanalen, en er wordt niets opgelost.

Gr. Chantal