Skip to main content

Gisteren ben ik pro-actief benaderd door iemand van call centre met het aanbod om mijn oude tv-internet-telefoonpakket om te zetten naar Hussel. Het zou dezelfde televisie service zijn maar incl. gratis bellen vanaf fixed naar fixed en fixed - mobiel voor ong. hetzelfde bedrag p/maand. Dat vond ik een prima voorstel . Ik werd gebeld omdat ik laatste maanden aanzienlijk meer had gebeld met mijn vaste lijn. Dit was een vergissing, want ik dacht te weten dat ik gratis bellen had en ik was dus blij dat ik dit voorstel kreeg, helemaal top!

Maar… Ik vrees dat ik niet hetzelfde tv-pakket heb gekregen, want ik ben nu al mijn opnames kwijt en kan ook niet meer opnemen. :-| Ik heb de tv ontvanger opnieuw opgestart (stekker eruit etc) maar ik kan nog steeds niet opnemen en ik zie nog steeds mijn opnames niet.

m.a.w Ik wil graag mijn opname functie terug. en mijn opnames :-| Ik had echt heel veel opgenomen, wat ik nog wilde zien. 

Hallo @kbkkr ,

Ik vrees dat ik slecht nieuws voor jou heb. Opnames die verdwenen zijn, die komen niet meer terug. 
 

Verder ben ik bang dat jij nu een abonnement hebt zonder het opnemenpakket. Het goede nieuws is dat jij dit zelf heel snel kunt aanzetten via Mijn KPN. Het opnemenpakket kost vijf euro per maand.

Kom je er niet uit via Mijn KPN, bel dan naar 0800-0402.

Meer informatie over het nieuwe KPN-Husselabonnement :

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

Nee ik ben niet blij. Nu moet ik 5 euro extra per maand gaan betalen, als ik niet was gebeld door jullie en gewoon niks had gedaan had dat niet gehoeven. De gratis bellen van vast heb ik niet eens nodig. :-( 


daarnaast alle series kwijt ik had opgenomen :rage: . ALs mevrouw aan de telefoon dit had gemeld, was ik hier niet ingetrapt. 


@kbkkr 

Ik snap jouw boosheid, ik zou er ook niet blij van worden. 
 

Ik ben geen KPN-medewerker, ik probeer jou alleen uit te leggen wat er aan de hand is en wat je eventueel kunt doen om in de toekomst weer op te  kunnen nemen. 


Ik heb even met KPN gebeld en ze hebben het netjes opgelost :smiley:  Ik heb opnemen erbij gekregen en ga ook veel minder betalen (omdat ik een aanbieding kreeg 1e 3 maanden 17,50 pmnd euro korting en het bellen met de vaste lijn helemaal niet nodig heb, wat ook 10 euro scheelt)

@Noordzee  Wel bedankt voor de uitleg. Ik dacht dat ik direct met de KPN helpdesk aan het chatten was :smiley: .

Les geleerd is: ga niet te snel in zee met de pro-actieve telefoontjes en doe eerst zelf onderzoek. 


Graag geholpen hoor, en helemaal fijn dat de telefonische helpdesk dit samen met jou heeft opgelost. :thumbsup_tone3: